Coordonator IT
BCR ASIGURARI DE VIATA
Bucuresti
‎în urmă cu 21 ore
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

studii superioare finalizate (preferabil IT, economic, juridic)

  • intelegerea proceselor IT, constituie un avantaj;
  • experienta in project management, experienta in proiecte cu componenta de tehnologie a informatiei constituie un avantaj;
  • experienta de lucru cu companiile din cadrul Grup VIG RO, constituie avantaj;
  • cunostinte MS Office - nivel avansat;
  • cunostinte limba engleza nivel avansat;
  • cunostinte privind legislatia si reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor;
  • abilitati excelente de comunicare si negociere;
  • foarte bune abilitati de planificare si organizare;
  • capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor de lucru;
  • capacitate de a urmari proiectele in paralel;
  • capacitate de analiza si gandire logica;
  • capacitati excelente de luare a deciziilor;
  • abordare orientata spre solutie;
  • atentie la detalii;
  • Descrierea jobului

    Coordonator IT - post de executie, aflat in coordonarea directa a Presedintelui Directorat BCR Asigurari de Viata,

    timp partial, 2 ore / zi, 10 de ore / saptamana

    Principalele responsabilitati :

  • asigura interfata intre companie si VIG Management Service (firma de externalizare);
  • identifica, evalueaza si monitorizeaza riscurile operationale legate de activitatea externalizata și de utilizarea sistemelor IT;
  • monitorizeaza impactul potential al activitatii de externalizare la indeplinirea strategiei de afaceri si la implementarea deciziilor de management legate de serviciile IT;
  • monitorizeaza activitatile aferente contractului de externalizare si calitatea serviciilor IT oferite, cu accent pe performanta;
  • asigura continuitatea serviciilor IT in functie de nevoile companiei și contribuie la elaborarea planurilor alternative pentru circumstante neprevazute;
  • ofera informatiile solicitate de organismele de control autorizate sa exercite controale;
  • asigura notificarea ASF cu privire la evolutiile semnificative ale activitatii externalizate;
  • creeaza conditii pentru ca ASF sa-și exercite atributiile de control;
  • asigura implementarea planurilor de actiune in urma rapoartelor autoritatilor de supraveghere si control / audit;
  • verifica, valideaza și semneaza documentele utilizate in relatia de externalizare IT.
  • Beneficii :

  • opțiunea Work from Home disponibila;
  • zi libera cu ocazia zilei de nastere;
  • tichete de masa;
  • abonament servicii medicale;
  • reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
  • abonament Bookster.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular