Call centre
Dabster COnsulting Pvt Ltd
Iasi, Romania
3 zile în urmă
source : Europa.jobs

Receive direct client contacts (e.g., via phone, video chat, web portal, email), triage, and provide remote client assistance to solve the issue directly if possible

  • Talk to client and understand client problem
  • Use the knowledge base available to resolve client-reported problems
  • Redirect calls to field engineering support if a field support visit is required
  • Escalate to remote expert (Tier 3 / deep dive team in future model) as required
  • Provide part prediction and / or working / troubleshooting directions for the field engineering teamWe can offer : Primirea de apelurie direct din partea clientului (de exemplu : prin telefon, video, mesagerie, portal web, e-mail), alocarea și furnizarea de asistență clientului la distanță pentru a rezolva problema direct, dacă este posibil.
  • Discutați cu clientul și înțelegeți problema;
  • Utilizați baza de informatii disponibilă pentru a rezolva problemele raportate de client.
  • Redirecționarea apelurilor către asistența tehnică de teren dacă este necesară o vizită de asistență la locatia clientului.
  • Escaladați la nivelul urmator de expert (Nivelul 3 - echipa de analiza detaliata, in viitorul model), după cum este necesar.
  • Furnizați estimari ale componentelor si / sau indicatii / depanare pentru echipa de ingineri de teren.
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular