Operator prelucrare date
S.C. FinProm S.R.L.
Arad
3 zile în urmă
source : Infomunca
  • Romania
  • Descrierea jobului - RomâniaCa şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Luxemburg.

    Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2.

    700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate : documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date.

    Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

    Requirements

    Îţi doreşti să activezi într-un domeniu profesional, cel al serviciilor financiar-bancare?Scopul tău primordial este să îţi dezvolţi abilităţile profesionale şi personale pentru a-ţi putea lua viaţa în propriile mâini?

    Eşti student şi ai nevoie de flexibilitatea programului de muncă pentru a te prezenta la cursuri sau examene?Doreşti să activezi într-o societate în cadrul căreia să te identifici cu valorile companiei : meritocraţie, teamwork, interculturalitate în mediul organizaţional, dezvoltare continuă şi profesionalism?

  • Competenţe necesare pentru a face parte din echipa noastră! - cunoştinţe de operare PC (pachetul MS Office);- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;
  • capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;- orientare spre atingerea obiectivelor;- spirit de echipă;- studii medii;
  • cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj). Responsabilităţi : - analizarea şi prelucrarea documentelor personale şi imobiliare necesare creditării;
  • utilizarea sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;- recunoaşterea naturii documentelor primite şi clasificarea lor cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentaţiei;
  • analizarea documentelor primite şi deciderea asupra viitoarelor faze de procesare. Beneficii : - bonus de performanţă;- card privat de sănătate;
  • cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad;- cursuri gratuite de limba italiană;- training tehnic intern de specialitate;
  • training de perfecţionare şi specializare;- program full-time (L-V);- team building intern şi extern;- închiriere biciclete FinProm;
  • evenimente FinProm. FinProm, pentru cariera ta!
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular