Brand Manager
Grup Cris-Tim
Bucuresti
5 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Dezvoltă şi înţelege permanent pieţele și categoriile de care este responsabil.

  • Analizează performanta brandurilor alocate și a competitorilor, pe baza studiilor de piață (ex. dar fară a se limita la : Nielsen, Vektor)
  • Analizează performanta brandurilor alocate pe baza rapoartelor interne sau prin crearea de rapoarte proprii
  • Prezintă Marketing Managerului regulat analiza pieţei şi evidenţiază tendinţele categoriilor / brandurilor de care este responsabil
  • Cunoaște în cele mai mici detalii, brandurile / categoriile de care este responsabil atât dpdv al datelor interne (volum, valoare, gross margin, evoluție, etc.
  • cât și din punct de vedere extern (Market share atât pentru produsele companiei Cris-Tim cât și ale competiției, evoluție categorie în raport cu competiția, consumer researches, insight-uri consumator, etc.)

  • Elaborează și propune spre aprobare către Marketing Manager Strategia pentru fiecare categorie / brand de care este responsabil împreună cu tacticile pentru fiecare categorie de care este responsabil
  • Elaborează și propune spre aprobare planul anual de marketing pentru categoriile / brandurile de care este responsabil pentru atingerea indicatorilor de performanta pe fiecare categorie.
  • Elaborează și propune spre aprobare Mix-ul de marketing pentru fiecare categorie / brand de care este responsabil din perspectiva strategica a fiecărui P ( Proposition, Product, Pack, Price, Place, Promo) astfel încât produsele din categoriile de care este responsabil să ajungă prima alegere a consumatorului
  • Definește rolul fiecărui brand în cadrul fiecărei categorii de care este responsabil și urmărește / contribuie la implementarea lor
  • Semnalează în timp util Problemele și Oportunitățile din cadrul categoriilor de care se ocupa și propune spre aprobare soluții / activități care să conducă la creșterea brandurilor Cris-Tim.
  • Identifica oportunitățile și amenințările de pe piață, propune Marketing Managerului direcții de acțiune, dezvolta și implementează planuri de acțiune specifice, conform strategiilor aprobate in board , în scopul asigurării unei competitivități înalte a brandurilor

  • Coordonarea lansării de NPD-uri alaturi de echipe mulți disciplinare ( R&D, Quality Department, Legal Department, Sales)
  • Coordonare testare produse din portofoliul alocat vs competiție
  • Întreținere modificări de etichete si alte materiale de brand în colaborare cu departamentele implicate
  • Descrierea jobului

  • Experienta 3-5 ani (ideal ultimii doi ani pe o poziție similară / experiență în FMCG reprezintă un avantaj)
  • Master în Marketing / Comunicare / Economie reprezintă un avantaj
  • Bune aptitudini analitice, capabil să analizeze situații și informații și să întocmească un plan de acțiune.
  • Abilitați foarte bune de comunicare, atât verbal, cât și în scris.
  • Capabil / a să lucreze bine cu echipe mulți-departamentale
  • Capabil / a să gestioneze diferite proiecte în același timp.
  • Energic / a și pasionat / a.
  • Gândire strategica
  • Capacitate de organizare, planificare, coordonare și evaluare
  • Foarte buna capacitate de analiza și sinteza
  • Microsoft Office : Word, Excel, PowerPoint la nivel foarte avansat
  • Limba Engleza avansat
  • Permis categoria B
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular