Luxury Interiors
Genius Architettura&Design
București
7 zile în urmă
source : Infomunca

Job details - București

Job description - București

Candidatul ideal : - Absolvent studii medii / superioare;- Experienta pe o poziție similara de minim doi ani;- Cunostinte PC (MS Office, etc.

  • Abilitati de comunicare si organizare;- Atitudine pro-activa, dorinta de a invata;- Capabil de lucru in conditii de stres și termene precise;
  • Capabil sa lucreze individual, dar si in echipa;- Dornic sa creasca ierarhic prin performanta- Preferabil disponibilitate imediata de angajare.
  • Requirements

    Descrierea jobului : - secretariat / asistent manager - raspunde de inregistrarile de contabilitate primara si de verificarea financiara a contractelor societatii-

    managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea si evidenta lor, securizarea informatiilor cu caracter confidential)-

    coordonarea relatiei cu furnizorii companiei- colectare date si organizarea lor de la departamentul tehnic si vanzari- persoana de legatura cu departamentul contabil si cel tehnic-

    activitati de preluare sarcini de la managerul general pentru rezolvare a anumitor sarcini.-categoria B

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular