Warehouse Supervisor
PepsiCo, Inc.
Bucuresti, Bucuresti, Romania
‎în urmă cu 20 ore

Job Description

Organizarea, planificarea si raportarea activitatilor specifice de depozitare prin operatiuni de administrare eficienta a resurselor pentru a indeplini indicatorii de performanta stabiliti.

  • Respecta indicatorii de performanta / targetele (KPI’s) comunicati / e anual in Formularul de evaluare al performantei (PDR) si pentru care rezultatele sunt afisate lunar la panourile din depozit.
  • Coordonează, planifică şi controlează activitatea personalului depozitului de produs finit sub aspect calitativ şi cantitativ :
  • DPF 1, DPF 2, DPF 3 si DPF 4, paletii din locatii sa corespunda stocului din WMS.
  • DPF Danubiana : se asigura ca paletii cu produse promo si termen scurt sunt stocati si inventariati saptamanal.
  • Produsele din locatiile de Picking sa corespunda cu stocul din WMS.
  • Maximul de paleti din Putaway (tranzit) la iesirea din schimb sa nu depasesca numarul de 10. Cu o ora inainte de terminarea schimbului, impreuna cu Workflow Controler-
  • ul, verifica cati paleti sunt in tranzit (Putaway) si daca numarul lor depaseste 10 bucati, ia masuri urgente pentru remedierea problemei.

  • Transminte la fiecare intrare in schimb personalului subordonat ce activitati are de facut in timpul programului de lucru : Ex : Preluare paleti, pregatire paleti pentru livrare, reaprovizonare zone picking.
  • Deleaga catre angajatii din subordine verificarea documentelor vs. produse receptionate de la vendori, din WMS, sa corespunda cantitativ cu NIR (Nota de receptie din SAP).
  • Avizele de insotire marfa de la Vendori (ex : Chipita, Baked, Import Serbia alune, Import batoane susan, seminte Vamvalis Grecia, Doritos Turcia si de la toti clientii de la care primim produse pentru distributie) trebuie sa ajunga la dep.

    Financiar in maxim 2 zile de la primirea lor.

  • Verifica daca s-au trimis documentele de receptie marfa pentru produsele care sunt in carantina, catre laborator.
  • Afiseaza la panourile de la Sala de Mese, Panoul din DPF si Rampa, toate informarile scrise pe email si primite de la departamentul de Resurse Umane, care se adreseaza catre toti angajatii din depozit, precum si transmiterea acestora in DPF Danubiana pt afisare.
  • Verifica modul in care s-a facut curatenie de catre femeia de serviciu, verifica daca a trecut corect datele si a semnat in tabel, in toate locatiile, coordoneza activitatea femeilor de serviciu din Danubiana si este responsabil de aprovizionarea cu materiale de curatenie si igienizare.
  • La fiecare inceput de schimb are urmatoarele atributii :
  • Verificar prezenta la lucru a angajatilor din subordine;
  • Organizarea angajatilor pe fiecare activitate din depozit, din WMS;
  • Inventarul la RF Gun (Palm-uri);
  • Organizarea personalului din Danubiana pe ture si planificarea concediilor de odihna;
  • Colaboreaza cu lucratorul gestionar din DPF Danubiana pentru organizarea oamenilor.
  • Integrează şi instruieşte personalul din subordine la intrarea in schimb si la sedintele de protectia muncii. Verifica corectitudinea punerii in aplicare si respectarea de catre personalul din subordine a normelor pentru care au fost instruiti.
  • Prin rotatie cu ceilalti sefi de depozit verifica caietele stivuitoarelor sa fie completate si scrise corect : Ore de functionare ale utilajului, cand s-
  • a facut ultima inspectie tehinica, cat este de curat utilajul, etc.

  • Centralizarea listelor de protectia muncii DPF Popesti si Danubiana si trimiterea lor la departamentul Protectia Muncii.
  • In fiecare zi de luni a saptamanii, impreuna cu un lucrator gestionar si electricianul din depozit verifica :
  • Fiecare rampa in parte cum se deschide si inchide;
  • Fiecare usa a docurilor de incarcare;
  • Toate usile antifoc din cele 3 depozite sa aiba cei 2 magneti care tin usile inchise in stare de functionare. Verificarea usilor antifoc care fac legatura intre rampe si depozit se face cel putin o data pe saptamina in ziua de luni.
  • Usile antifoc de la rampe sa se inchida in momentul in care este actionat butonul de inchidere;
  • Verificarea semafoarelor pentru fiecare doc in parte.
  • Sa anunte orice problema aparuta catre Seful de departament / Managerul de depozit produs finit (PO1 Warehouse Manager).
  • La fiecare intrare in schimb verifica ca usile de evacuare in caz de urgenta si hidrantii din depozit sa nu fie blocati (cu paleti cu produse etc), iar daca sunt blocati, sa ia masuri urgente pentru eliberarea lor.
  • Asigură gestiunea stocului de marfă în baza documentelor de Livrare / Transfer / Receptie :
  • Impreuna cu Gestionarul - Metro se asigura ca la Masina de Multipack sunt livrati la timp paletii necesari si sortimentul cerut de catre productie.
  • In timpul promotiilor se asigura ca necesarul de produse este dus in zona de reambalare a productiei :
  • Se asigura ca datele de expirare ale sortimentele de produse livrate catre productie au aceeasi date de expirare sau maxim 4 zile diferenta.
  • Daca sunt probleme ia legatura cu seful direct (PO1 Warehouse Manager) pentru a remedia problema in cel mai scurt timp.

  • Dupa receptia produselor de la vendori, impreuna cu Workflow Controler-ul trimite catre dep. Demand and Supply si Customer Collaboration stocul la care datele de expiare sunt foarte mici.
  • Verifica produsele si corectitudinea intocmirii BAMN-urilor la produsele expirate.
  • Cand sunt mai mult de 15 paleti cu produse Chipita expirate, sosite de la distribuitori, ia legatura cu reprezentantii Chipita pentru a-
  • i trimite catre ei si in acelasi timp pentru a elibera rampa din DPF 2.

  • Impreuna cu Workflow Controler-ul verifica si gestioneaza aprovizionarea zonelor de picking care este o PRIORITATE 0 in WMS.
  • Organizeaza si Expediază marfa către clienţi conform comenzilor şi priorităţilor :
  • Anunta la Poarta 4 Star Foods care sunt camioanele si rampa unde vor intra acestea pentru incarcare.
  • Aloca angajati pentru transferuri / comenzile pentru platformele OT / Carrefour Platforma / incarcare dubite / exporturi, in functie de volum si tipul de activitate pe care acestia trebuie sa le desfasoare.
  • Prioritizarea si alocarea incarcarilor se va face si in functie de numarul de linii pe care trebuie sa le pregateasca pe o comanda manipulantul / incarcatorul descarcatorul (Handlerul).
  • Tine evidenţa / controleaza actele însoţitoare ale mărfurilor ce intră sau ies din depozit :
  • Verifica ca in fiecare zi de Marti si Joi, documentele de insotire a marfii cu care vine marfa de la vendori se trimit catre dep. Financiar.
  • Verifica daca necesarul de produse (ratia lunara) pentru angajati a fost livrata catre QAB si dep. Paza Star Foods.
  • Verifica daca in zona carantina produsele corespund cantitativ cu documentele aferente.
  • Verifica daca receptiile care s-au facut de la vendori corespund cantitativ cu documentele insotitoare ale marfii.
  • Verifica zilnic ca pe picking-urile de incarcare sa existe datele si semnatura soferului care a incarcat.
  • Impreuna cu operatorul gestiune paleti verifica de 2 ori pe luna situatia cu intrarile si iesirile paletilor de la Chipita, depozitele din tara si ceilalti clienti.
  • Qualifications / Requirements

  • Calificari :
  • Studii : medii finalizate;
  • Cel putin 2 ani experienta in una din activitatile de : distributie / depozit / gestiunea stocurilor
  • Abilitati :
  • Cunostinte limba engleza : nivel mediu
  • Cunostinte operare PC : Ms Office (Excel, Word, Outlook)
  • Cunostinte tehnice : SAP, WMS reprezinta un avantaj
  • Experienta in coordonarea unei echipe;
  • Orientare catre rezultate si dezvoltare profesionala;
  • Motivarea echipei;
  • Colaborare si influentare pentru atingerea obiectivelor;
  • Integritate, seriozitate, inspira incredere.
  • Relocation Eligible : Not Applicable

    Job Type : Regular

    Deleaga catre angajatii din subordine verificarea documentelor vs. produse receptionate de la vendori, din WMS, sa corespunda cantitativ cu NIR (Nota de receptie din SAP).

    Avizele de insotire marfa de la Vendori (ex : Chipita, Baked, Import Serbia alune, Import batoane susan, seminte Vamvalis Grecia, Doritos Turcia si de la toti clientii de la care primim produse pentru distributie) trebuie sa ajunga la dep.

    Financiar in maxim 2 zile de la primirea lor.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular