Procurement Specialist
Dunapack Packaging
Sfantu Gheorghe
acum 54 minute

Dunapack Packaging este membru al grupului austriac Prinzhorn și este specializat în crearea de ambalaje din carton ondulat, executate la un nivel înalt de calitate folosind hârtie reciclată.

Depășind 5200 de angajați în 11 țări și 24 de fabrici, Dunapack Packaging este liderul pieței regionale din Europa Centrală și de Est, îndeplinind cele mai ridicate cerințe de ambalare ale clienților și furnizând soluții de ambalare inovatoare și competitive.

Având o abordare modernă, o tradiție lungă și un obiectiv clar pentru viitor, să-și dubleze dimensiunile până în 2030, Prinzhorn Group reprezintă sustenabilitatea, fiabilitatea și pasiunea ca valori principale de bază.

Dacă vrei să faci diferența, fii diferit. Noi vom fi.

Creates POs (Purchase Orders) in Procurement System (SAP)

  • Creates and maintains SAP / Other contracts in the procurement systems
  • Perform day to day communication with suppliers (submit technical specifications, invitations to tender, participate in competitions and auctions with multiple suppliers, delivery delays, etc.)
  • Analyses and provides solution for delivery issues, invoice vs. PO discrepancies
  • Gives input about Supplier Performance to be included in SRM (Supplier Relationship Management) activities
  • Prepares procurement contracts, participates in the correct assessment of the opportunity of accepting a new supplier according to the company's internal policies.
  • Prepares all contracts, except for the confidential ones

  • Participates in negotiations to purchase products when requested by the Procurement Manager
  • Raw materials and Auxiliary materials Purchasing
  • Controls the daily stock of paper and takes measures to keep the minimum stock within the set limits.
  • Participates in the elaboration of the annual procurement plan, based on the requirements of the Production Department
  • Sends complaints to suppliers and seeks to resolve them
  • Introduces and approves all monthly paper orders in the informatics system (SAP).
  • Ensures that delivery times for auxillary materials within the set time.
  • Tests new products / suppliers and searches for solutions to buy the most appropriate products for the company.
  • Prepares orders according to the needs of the Maintenance Department and depending on the existing stock.
  • Controls whether the materials are delivered in time.
  • Toți candidații calificați vor primi atentia cuvenita in procesul de selectie si recrutare in vederea angajarii fără a ține cont de rasă, culoare, religie, sex, orientare sexuală, identitate de gen, origine națională sau dizabilitate.

    ID de solicitare : 760

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular