Job Description :
Cautam colegi noi pentru echipa de Suport Tehnic pentru clienti Bitdefender si avem nevoie de cineva ca tine :
Conversezi cu succes in limba engleza
Te bazezi pe cunostintele tale de Windows si iti optimizezi cu usurinta PC-ul / laptop-ul
Aplici si intelegi cu usurinta indicatiile tehnice
Responsabilitati
Activitatea se desfasoara in limba engleza / romana si presupune preluarea solicitarilor primite din partea clientilor Bitdefender prin telefon, e-mail si chat.
Program de lucru flexibil (8H / zi) organizat in ture, astfel incat tu sa ai timp de planurile tale personale, iar clientii sa primeasca suportul de care au nevoie :
se lucreaza 2 week-end-uri / luna (cu liber compensatoriu in timpul saptamanii)
se lucreaza in ture de dimineata / dupa-amiaza / noapte (se acorda spor pentru ture de noapte)
Requirements :
Esti pasionat de gadgeturi, ti-ai invatat atat de bine parintii sa se descurce cu Windows 10 si deja nu te mai suna din 5 în 5 minute?
E timpul ca vechiul tau hobby sa devina noul tau job!
Benefits : Beneficii :
Beneficii :
Posibilitati reale de promovare in cadrul companiei sau la partenerul nostru.
Aplica pentru a te alatura unei echipe AWESOME de 1st level support! Iti poti lua si prietenii cu tine daca doriti sa faceti parte din aceeasi echipa.
Skills :
Analytical Skills, Can Do It, Career Skills, Communication Skills, Communication Skills Listening, Get It Done, Help desk IT, IT, Mobile Social Networking, Online Social Networking