SUPPLY CHAIN SPECIALIST WITH GERMAN
Sales Consulting
Bucharest, Romania
5 zile în urmă

Clientul nostru este o companie de talie internationala din domeniul FMCG, cu o prezenta in 160 de tari, rezenta atat pe pietele mature, cat si pe cele emergente.

Cerinte :

  • Studii superioare;
  • Experienta de 1-2 ani de customer service este considerata un avantaj;
  • Experienta in FMCG este un avantaj;
  • Abilitati de comunicare;
  • Abilitatea de a lucra rapid si in conditii de stres;
  • Orientarea catre client;
  • Cunostinte de MS Office;
  • Cunostinte de Limba Engleza si Germana;
  • Limba Maghiara poate constitui un avantaj.

    Responsabilitati / Realizari :

  • Supravegherea procesului de logistica si incasarilor;
  • Supravegherea introducerii comenzilor, retururilor si refacturarii acestora in diferitele sisteme de lucru (JDE, Siebel sau EDI);
  • Realizarea procesului de facturare;
  • Comunicarea proactiva cu clientii in vederea mentinerii unei relatii solide cu acestia prin tratarea problemelor cu profesionalism si rapiditate;
  • Mentinerea evidentei preturilor oferite clientilor;
  • Emiterea notelor de credit / debit;
  • Urmarirea documentelor si a bazei de date a clientilor;
  • Sprijinirea departamentelor de marketing, vanzari si financiar in activitatea de zi cu zi.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular