abilitati :
Implementarea politicilor de business si comerciale ale companie la nivel local;
Identificarea oportunităţilor de dezvoltare a business-ului in pietele in care compania activeaza;
Realizarea obiectivele de business lunare, trimestriale si anuale stabilite de conducerea companiei;
Recrutarea si formarea echipei la nivel local cat si evaluarea in mod continuu a performantei;
Analizeaza periodic realizarile echipei la nivel local si propune noi actiuni si proiecte in vederea cresterii business-ului;
Coordonează şi controlează activitatea departamentelor din subordine;
Implementeaza local procesele de executie, evaluare si control stabilite de catre companie;
Asigura acuratetea rapoartelor si respectarea procedurilor interne;
Reprezinta compania in relatia cu autoritatile locale;
Oferim :
Training și posibilitate de promovare in cadrul companiei.
Lucru dinamic intr-o echipă profesionista
Pachet salarial atractiv (salariu fix si parte variabila anuala in functie de performanta).
Masina de serviciu, telefon și laptop