HR Business Partner
LEONI
Piteşti, AG, RO
1 zi în urmă

LEONI este un furnizor global de produse si solutii pentru gestionarea energiei si a datelor in sectorul auto si alte industrii.

Lantul valoric cuprinde fire, fibre optice, cabluri standardizate, cabluri speciale si componente aferente realizate prin intermediul sistemelor de cablare dezvoltate la comanda, precum și servicii.

In calitate de partener de inovatie si furnizor de solutii, LEONI isi sustine clientii cu dezvoltare accentuata si expertiza in sisteme.

Grupul de companii listat pe piata are 100.000 de angajati in 30 de tari, generand vanzari consolidate in valoare de 4.1 miliarde euro in 2020.

Cautam persoane ca tine.

Sarcinile tale :

  • HR BP este punctul de contact pentru toate problemele legate de Resurse Umane;
  • Monitorizarea evolutiei fortei de munca si a nevoilor de recrutare pentru personalul direct si indirect productiv;
  • Gestionarea volumelor de recrutare previzionate in concordanta cu nevoile de productie;
  • Coordonarea procesului de selectie pentru personalul direct si indirect productiv;
  • Coordonarea activitatii de training pentru personalul direct productiv, in vederea integrarii si dezvoltarii polivalentei angajatilor;
  • Gestionarea personalului din punct de vedere social si disciplinar : absenteism, cercetari disciplinare;
  • Realizarea discutiilor cu angajatii (absenteism, calitate, productivitate, evaluare cu managerul) pentru locatia Bumbesti;
  • Elaborarea rapoartelor si prezentarilor solicitate de activitatea specifica a departamentului de resurse umane;
  • Participarea la sedintele zilnice, saptamanale, lunare pentru identificarea problemelor, gasirea solutiilor sau sedinte de informare;
  • Participarea la intalnirile cu partenerii sociali pe diverse teme legate de resurse umane si SSM.
  • Competentele tale :

  • Studii superioare absolvite;
  • Minim 3 ani experiență în domeniul resurselor umane, reprezinta avantaj absolvirea cursului de Inspector resurse umane;
  • Minim 2 ani experiență de conducere echipe;
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;
  • Capacitate de analiză si sinteză;
  • Capacitate de adaptare la situații noi;
  • Foarte bune abilitati de organizare si coordonare a unei echipe;
  • Rigurozitate, bune abilitati de negociere si orientare pe rezolvarea problemelor;
  • MS Office- nivel avansat;
  • Limba engleză și / sau franceză nivel avansat.
  • Urmatorii pasi?

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular