Trade Marketing Specialist
S.C.PayPoint Services SRL
Romania
‎în urmă cu 20 ore
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Gândire si capacitate de analiză si sinteză;
  • Excelente abilități de comunicare (verbala si scrisă);
  • Capacitate de a lucra in echipă;
  • Corectitudine si loialitate față de companie;
  • Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;
  • Disponibilitate deplasari frecvente, permis de conducere categ. B;
  • Experienta in sales, merchandising sau trade marketing minim 1 an;
  • Absolvent studii superioare, preferabil in domeniul Marketing, Comert, Studii Economice;
  • Lb engleza avansat - nivel conversational;
  • MS Office, Word, Excel, PowerPoint nivel avansat;
  • Descrierea jobului

  • Contribuie la implementarea planului de marketing stabilit la nivelul întregii companii;
  • Contribuie la elaborarea planului anual de trade marketing pentru promovarea serviciillor companiei în piaţă, în strânsă legătură cu planul de marketing;
  • Participă la conceperea şi editarea materialelor de prezentare / promovare / comunicare / training pentru publicul intern şi extern;
  • Efectuează vizite în teren, atât în Bucureşti cât şi în ţară, pentru a analiza : calitatea reţelei punctelor de plată PayPoint şi a magazinelor competitorilor, mercantizarea şi modul de gestionare a materialelor de promovare, nevoile punctuale identificate în rândul comercianţilor / consumatorilor, acţiunile derulate de competiţie, problemele specifice şi oportunităţile de dezvoltare, etc.;
  • Propune şi coordonează proiecte de mystery shopping / concursuri dedicate retelei de comercianti parteneri;
  • Propune acţiuni si programe de trade marketing în vederea atragerii în reţeaua PayPoint a unor noi comercianţi parteneri, cat si retentia si loializarea celor existenti;
  • Participa la realizarea unor analize in baza carora stabileste si implementeaza actiuni de trade marketing prin care se urmareste imbunatatirea calitatii retelei de comercianti parteneri

  • Monitorizează modul în care este proiectată imaginea companiei în piaţă, versus imaginea competitorilor şi propune soluţii de îmbunătăţire a imaginii;
  • Efectuează periodic analize ale competiţiei (servicii disponibile, promoţii, politici comerciale, poziţionare, apariţii în presă, lansări, dimensiune şi calitate reţea, proiecte de marketing, etc) şi elaborează propuneri de acţiuni care să contracareze iniţiativele concurenţei, să îmbunătăţească prezenţa în magazine şi să consolideze relaţia cu patronii şi vânzătorii;
  • Participă activ şi efectuează propuneri privind promovarea imaginii firmei şi a serviciilor;
  • Comunică şi mentine legătura cu alte departamente din cadrul companiei (cu predilecţie Dep. Vânzări, Network Development, Operaţiuni, Retentie), pentru a asigura calitatea reţelei comercianţilor parteneri şi a serviciilor oferite;
  • Intocmeşte rapoarte pe care le prezintă periodic superiorului direct;
  • Asigura informatii si ajutor echipei de vanzari atunci cand situatia o impune;
  • Propune concursuri tip sales incentive si monitorizeaza permanent evolutia acestora, comunicand comprehensiv rezultatele periodice.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular