Invoicing Team Leader
PepsiCo
Bucuresti, Bucuresti, Romania
6 zile în urmă

Auto req ID : 211035BR

SPECIFICE :

1. Coordonare & raportare :

  • Verifica in SAP receptia produselor de la furnizori, miscarile de stoc, operatiunile de facturare;
  • Verifica zilnic inchiderea facturilor din ziua precedenta, livrarile deschise si marfa in tranzit;
  • Verifica si efectueaza reconcilierea facturilor de retur vs. returul fizic de produse;
  • Mentine relatii bune, colaboreaza cu departamentele interne si contribuie la rezolvarea diferentelor clientilor, in functie de caz.

  • Asigura o evidenta zilnica a documentelor emise in cadrul departamentului vs. documentele intoarse de la clienti, conform procedurilor interne;
  • Instruieste angajatii din subordine si se asigura ca politicile interne, procedurile, Codul de Conduita si Valorile companiei sunt bine incorporate si respectate de catre acestia;
  • Intocmeste / completeaza / verifica pontajele angajatilor din subordine, in functie de situatie si le transmite catre persoanele interesate atunci cand este cazul.

    2. Rol SAP - Warehouse Operator :

    Opereaza in sistemul informatic transferul produselor finite pe baza bonurilor de productie, fac receptia produselor de la furnizori si tiparesc NIR si efectueaza tranzactii de stocuri intre depozitele interne (Metro / Carantina / Expirate / Retur ).

  • Livreaza comenzile din stoc, emite Avize de expeditie conform cu incarcarea fizica respectand cerintele clientului si procedurile interne ale companiei;
  • Proceseaza comenzile DDTS, creaza in RoadNet rute de livrare eficiente, aloca sofer si masina corespunzator, emite pickinguri de incarcare conform rutelor create / prestabilite la fiecare din cele 4 sincronizari zilnice si le preda catre DPF respectand programul agreat;
  • Proceseaza comenzile de Export conform cu incarcarea, emite picking list si documentele necesare livrarii(Aviz de expeditie, packing list, declaratie de conformitate, proforma invoice);
  • Efectueaza livrarea produselor finite catre depozitele din tara (DC) prin STO (Stock transfer order- transfer intre gestiuni);
  • Participa la procesul de gestiune al paletilor, face receptia lor in sistem de la furnizori sau Inter-Dc, ii livreaza conform cu incarcarea fizica si emite Aviz;
  • Proceseaza comenzile de retur bune si expiratele venite de la clienti precum si comenzile catre angajatii companiei;
  • Descarca stocul pe baza rezervarilor create pe bonuri de consum, protocol, mostre si tipareste Aviz.

  • Urmareste calendarul de promotii lunar in baza caruia efectueaza transformarile necesare si tine evidenta lor zilnica;
  • Qualifications / Requirements

    Calificari :

  • Studii medii finalizate;
  • Experienta profesionala : minim 3 luni;
  • Abilitati :

  • Cunostinte bune de utilizare MS Office (Excel, Word, Outlook), SAP;
  • Cunostinte limba engleza : cunostinte elementare;
  • Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
  • Seriozitate si responsabilitate in indeplinirea corecta a sarcinilor;
  • Atentie la detalii;
  • Initiativa;
  • Orientare catre rezultate si dezvoltare profesionala;
  • Colaborare si influentare pentru atingerea obiectivelor.
  • Relocation Eligible : Not Applicable

    Job Type : Regular

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular