Atribuţiile principale ale postului
asigură fluxul informațional între direcție și exteriorul băncii, precum și între direcție și celelalte structuri organizatorice ale BNR;
îndeplinește activitățile zilnice de secretariat;
asigură necesarul de protocol pentru organizarea întâlnirilor la care participă reprezentanții direcției (rezervă sala, elaborează documentația specifică, primește invitații etc.);
elaborează şi / sau redactează, la solicitarea conducerii direcției, documente specifice, atât în limba română, cât şi în limba engleză, respectând formatul standard al documentelor BNR;
gestionează programarea / efectuarea concediilor de odihnă ale salariaților din cadrul direcției;
întocmește pontajul electronic al salariaților direcției.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
studii superioare absolvite cu examen de licență;
experiență profesională în domeniu constituie un avantaj;
cunoștințe de operare pe calculator : utilizarea pachetului Microsoft Office, Internet;
cunoașterea aprofundată a limbii române;
cunoașterea limbii engleze.
Competenţe comportamentale
orientare către performanță;
comunicare eficientă;
cooperare;
integritate organizațională;
orientare către client.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa până la data de 11 martie 2020 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente :
chestionar tip : formular editabil ;
scrisoare de intenție;
Curriculum Vitae - model european : pdf , doc ;
copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
carte de muncă şi / sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
carte de identitate;
certificat de căsătorie, dacă este cazul;
adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.