Economist-Senior - cu experienta min 3 ani
A&i Consulting S.R.L.
Cluj Napoca, Romania
2 zile în urmă
source : MyNextJob

Candidatul ideal

  • Experiență relevantă în domeniul financiar - contabil (minimum 3-5 ani); - Cunoștințe avansate de limba engleză; - Cunoștințe avansate de Excel;
  • Cunoștințe financiar-contabile; - Abilități de comunicare, analiză și prelucrare a informațiilor; - Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office;
  • Cunoștințe obligatorii în utilizarea programelor de contabilitate SAGA și WinMentor; - Responsabilitate, seriozitate, rigurozitate și atenție la detalii;
  • Orientare către rezultate, echipă și client
  • Descrierea jobului

  • Gestionarea unui portofoliu de client din domenii diverse (servicii, productie, comert etc)
  • Preluarea si inregistrarea documentelor primare de la client
  • Verificarea corectitudinii înregistrărilor efectuate (personal sau de catre alti colegi) - Informarea clientului cu privire la eventualele neconcordanțe, deficiențe de întocmire, documente lipsă, documente de întocmit, documente de transmis suplimentar - Verficarea corelațiilor între conturi - Verificarea corelațiilor între datele din contabilitate și gestiuni, unde este cazul - Repartizarea plăților efectuate de clienți la bugetele de stat pe baza fișei de plătitor - Pregătirea declarațiilor fiscale, conform vectorului fiscal a fiecărui client, în termenele legale - Transmiterea declarațiilor, după verificarea corectitudinii documentelor introduse - Transmiterea ordinelor de plată / foilor de vărsământ cu taxele de plată către bugetele statului, la termenele agreate cu clientul - Întocmirea / transmiterea către client a diverselor situații la termenele și forma agreată cu acesta - Întocmirea de rapoarte și situații interne pentru Manager, la solicitarea acestuia, cu respectarea termenelor stabilite
  • Descrierea companiei

    A&I Consulting - Focusul nostru principal este clientul. Atitudinea și acțiunile noastre sunt concentrate spre identificarea, înțelegerea și acoperirea nevoilor acestuia.

    Cine suntem? Suntem o echipă entuziastă, dinamică și integră care folosește talentul individului și energia echipei în folosul clientului.

    Ce facem? Livrăm ceea ce promitem și chiar mai mult, depășim așteptările clienților. Identificăm și creăm soluțiile potrivite fiecărui client și le implementăm cu succes împreună.

    Dezvoltăm relații bazate pe integritate, responsabilitate și onestitate, valori care ne definesc ca indivizi și companie.

    Cum facem? Dinamismul, comunicarea și proactivitatea sunt caracteristicile noastre de bază.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular