ASISTENT ADMINISTRATIV
Natasha Panaghiea
București
5 zile în urmă
source : Infomunca

Job details - București

Job description - București

  • Realizează activități de secretariat, logistice şi administrative : primirea vizitatorilor, preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice, managementul corespondenței, asigurarea protocolului pentru clienți interni și externi, efectuarea rezervărilor de travel, managementul sălilor de conferință;
  • Se ocupă de procesarea și pregătirea unor rapoarte de date în excel (HR, consumabile, evidența corespondenței ș.a);
  • Gestionează comenzile pentru consumabile (întocmirea necesarului, plasarea comenzilor, verificarea facturilor etc);
  • Asigură și gestionează necesarul de protocol;
  • Asigură și gestionează relația cu firma de curierat, firma de curățenie și administrația clădirii, în limita autorității comunicate;
  • Eliberează și redactează documente și situații cerute de management.
  • Requirements

  • Minim 2 an experienţă pe o poziție similară;
  • Abilităţi de comunicare orală şi scrisă în limba română și engleză;
  • Abilităţi excelente de planificare şi muncă independentă;
  • Abilităţi excelente de operare cu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
  • Restrictions

    Minimum education level required Highschool

    Minimum experience level required 6 - 12 months

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular