Expert Achizitii Publice
BEST ACHIZITII SRL
Stefanestii de Jos
6 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Cu experienta si cunostinte de legislatie si de lucru cu sistemul SICAP,
  • Rapiditate in intocmirea documentelor specifice,
  • Abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • Limba engleza reprezinta un AVANTAJ,
  • Carnet conducere tip B reprezinta un AVANTAJ, nu este obligatoriu
  • Experienta in domeniul achizitiilor publice min 2 ani.
  • Responsabilitati :

  • Rapiditate in intocmirea documentelor de calificare,
  • Abilitatea de a rezolva sarcini cu termene limita,
  • Abilitati organizatorice, de relationare si comunicare si orice situatie,
  • Acuratete in intocmirea OPIS-uri cu cerintele pentru toate etapele (calificare, tehnica, financiara),
  • Verificarea documentelor transmise de clienti pentru indeplinirea cerintelor,
  • Comunicare permanenta cu clientii,
  • Elaborarea draft-urilor solicitarilor de clarificari,
  • Atentie la postarea documentelor in SICAP, ETC,
  • Putere de decizie si asumare de responsabilitati.
  • Oferta :

  • Nivel salarizare : porneste de la 4500 5000 lei net, plus bonusuri de performanta,
  • Posibilitate de dezvoltare profesionala,
  • Mediu de lucru profesionist, competitiv.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular