Relatii clienti, administrare Escape Room
Mystery Events SRL
Bucuresti
1 zi în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Atentie : dupa aplicare in aplicatia ejobs se va afisa un mini-interviu. Pentru a fi luat in considerare CV-ul este necesara completarea mini-interviului.

Vor fi luate in considerare doar aplicatiile cu mini-interviu completat.

  • colaboratori tineri, dinamici, cu initiativa si seriosi.
  • puternica orientare catre client, sociabili, prietenosi, amabili, politicosi, pregatiti sa ofere informatii corecte si complete
  • mare atentie la detalii, jocurile trebuie sa arate si sa functioneze perfect
  • cu bune abilitati logice si orientare catre solutioarea problemelor
  • viteza rapida de reactie, chiar si in conditii de stres sau criza
  • multitasking, fire organizata
  • responsabil, cinstit si punctual
  • cunostinte de limba engleza nivel mediu spre avansat
  • cunostinte de operare PC si Office
  • jucator de echipa, isi ajuta colegii si invata de la ei.
  • Descrierea jobului

  • Preluarea si rezolvarea solicitarilor clientilor (telefon, email, facebook).
  • Intampinare clienti, prezentare camere, reguli, orice alte informatii.
  • Monitorizarea jocurilor, asistarea participantilor
  • Refacerea intocmai conform scenariului a camerelor
  • Incasarea contravalorii serviciilor si evidenta incasarilor
  • Intretinerea in conditii excelente a camerelor de joc si locatiei (curatenie, aspect, functionare joc).
  • Inregistrarea si raportarea activitatii zilnice
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular