FUNCTIONAR ADMINISTRATIV
RAVENOL EXPERT RO S.R.L.
Oradea
3 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • studii superioare
  • cunostinte de operare MSOffice
  • capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan
  • persoana pozitiva,dinamica cu dorinta de promovare
  • abilitati excelente de comunicare,organizare si prioritizare
  • spirit de echipa
  • Descrierea jobului

  • asigurarea suportului administrativ pentru echipa de vanzari.
  • asigurarea suportului administrativ pentru serviciile operationale
  • evaluarea juridico-financiara a potentialilor clienti si intocmirea contractelor comerciale cu acestia
  • gestionarea si mentinerea relatiilor cu casa de avocatura
  • actualizarea bazei de date de clienti
  • verificarea conformitatii inregistrarilor de contabilitate primara
  • administrarea fluxului de documente in firma
  • gestionarea dosarelor de personal
  • asistarea managerului companiei
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular