Șef birou Telesales
SELGROS
Timișoara
6 zile în urmă

Responsabilități principale :

  • Organizarea, coordonarea și controlul activității operatorilor Telesales (atât pe parte de gestionare comenzi / relație clienți de distribuție, cât și pe partea de vânzări active;
  • Analizarea și valorificarea informațiilor din statistici după indicațiile departamentuluiTelesales Management;
  • Folosirea cu maximă eficiență a instrumentelor de marketing și a tehnicilor de vânzare puse la dispoziție de către companie, în scopul fidelizării clienților și atragerii de clienți noi;
  • Propunerea de acțiuni / măsuri pentru îmbunătățirea activității departamentului Telesales și pentru creșterea cifrei de afaceri și frecvenței clienților;
  • Realizarea de rapoarte și analize ale activității;
  • Monitorizarea pieței și a tendințelor clienților, pentru obținerea de rezultate în activitatea pe care o desfășoară;
  • Efectuarea, susținerea și urmărirea activităților de școlarizare a personalului din subordine;
  • Instruirea și pregătirea personalului din birou responsabil cu vânzările active prin telefon în ceea ce privește folosirea instrumentelor de lucru și a tehnicilor de vânzare;
  • Planificarea, conducerea și supervizarea personalului birpului Telesales;
  • Promovarea telefonică / email a ofertelor comerciale / ofertelor speciale;
  • Prelucrarea telefonică / prin email a comenzilor primite de la clienții de distribuție;
  • Operarea comenzilor în sistemele informatice specifice;
  • Consilierea telefonică a clienților în scopul dezvoltării și menținerii uneinrelații pozitive cu aceștia;
  • Colaborează permanent cu directorul centrului de distribuție precum și cu directorii magazinelor SELGROS din București cu privire la clienții alocați și gestionați de către echipa Telesales;
  • Cerințe :

  • Experiență în domeniul vânzărilor B2B sau Call Center (consiliere și vânzare prin telefon);
  • Abilitatea de a construi și de a conduce echipe;
  • Bune abilități de comunicare, proactivitate;
  • Capacitate de prioritizare, planificare, analiză și sinteză;
  • Capacitatea de a lua decizii rapid, de a lucra sub presiune și orientare către rezultat;
  • Gândire organizată, analitică și flexibilă;
  • Studii superioare și o bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Power Point);
  • Limba Engleză nivel avansat;
  • Carnet de conducere categoria B;
  • Oferta

  • Salariu atractiv & tichete de masă;
  • Laptop și telefon mobil;
  • Alte beneficii* : de Crăciun, Paște, vacanță, asigurare privată de sănătate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-o echipă de profesioniști;
  • Oportunități de dezvoltare & oportunitatea de a-ți dezvolta cariera într-o companie multinatională;
  • acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform CCM la nivel de unitate
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular