Specialist Logistica Retea
BCR
București, Romania
1 zi în urmă

Descriere

Titlu postSpecialist Logistica ReteaLocaţieBucurestiNume organizaţieCentrala Directia Retea Distributie Retail Departamentul Servicii Retea Retail Echipa Administrare LogisticaDescriere departament

BCR, o super echipa

In echipa BCR, oportunitatile profesionale disponibile sunt la fel de impresionante ca si portofoliul nostru extensiv de produse si servicii.

Suntem scoala de banking pentru tinerele talente. Suntem rampa de lansare pentru spiritele curajoase si inovatoare. Si incununam cu succes cariere deja consacrate.

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.

1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking.

Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

Rolul postului :

  • Asigura implementarea proiectelor de optimizare, modernizare si dezvoltare logistica a retelei de unitati retail si asigura managementul strategic de distributie a retelei de echipamente selfbanking.
  • Descriere detaliată

    Responsabilitati specifice :

  • Identifica si analizeaza nevoile de dezvoltare a retelei de unitati retail in cooperare cu managementul zonal, prin deschiderea, inchiderea si relocarea unitatilor retail pentru a asigura o acoperire optima a potentialului de business existent.
  • Asigura implementarea proiectelor de optimizare, modernizare si dezvoltare logistica a spatiului necesar desfasurarii activitatii Retail, precum si a proiectelor privind dotarea logistica cu echipamente, organizarea optima a fluxurilor de clienti in unitatile retail, prin cooperare cu managementul zonal.
  • Actioneaza ca punct de contact cu directiile responsabile din Centrala in monitorizarea si realizarea lucrarilor de mentenanta a unitatilor, din punct de vedere logistic
  • Participa la stabilirea si la receptia lucrarilor de modernizare a unitatilor retail impreuna cu reprezentantii directiilor responsabile din Centrala si cu responsabilii din Reteaua de unitati retail.
  • Participa impreuna cu directiile responsabile la calculul impactului financiar al proiectelor de optimizare a retelei de unitati retail.
  • Stabileste regulile de alocare si colaboreaza cu directiile implicate pentru asigurarea echipamentelor de birou si a echipamentelor IT pentru toate unitatile din Reteaua Retail, in concordanta cu necesarul unitatilor si cu planul de amortizare a echipamentelor vechi.
  • Elaboreaza notificarile pentru autoritati cu scopul de a obtine codurile pentru unitatile noi, precum si pentru actualizarea informatiei pentru unitatile deja inregistrate.
  • Actioneaza ca punct de contact cu entitatea responsabila de Fleet Management pentru alocarea flotei auto necesare activitatii de retail din Reteaua de Distributie Retail.
  • Analizeaza si propune masuri de optimizare a programului de lucru al retelei de unitati retail.
  • Analizeaza si asigura distributia in locatiile propuse a echipamentelor care lucreaza cu numerar pentru toate unitatile din cadrul Retelei de Distributie Retail (ATM, APT, ASV, Masina Multifunctionala), in cooperare cu reprezentantii Retelei.
  • Participa la realizarea planurilor de afaceri privind numarul de echipamente, tranzactii, volume.
  • Administreaza portofoliul de echipamente, planifica si optimizeaza din punct de vedere functional reteaua de echipamente selfbanking si este responsabil de planul de continuitate.
  • Administreaza si monitorizeaza procesul de instalare a echipamentelor selfbanking.
  • Profilul candidatului :

  • Studii superioare economice / tehnice;
  • Vechime minima in activitate de 3 ani, din care minim 2 ani in institutii financiar-bancare;
  • Cunostinte generale despre produsele si serviciile bancii si ale Grupului / toate produsele si serviciile bancare;
  • Cunostinte economice si financiare;
  • Analiza cerintelor clientilor;
  • Cunostinte despre piata bancara;
  • Limba engleza - nivel mediu;
  • Cunostinte IT.
  • Detalii suplimentareNr. de deplasăriA. Fără deplasareLucru la domiciliu

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular