INGINER TEHNIC - OFERTARE INSTALATII
DE CONSTRUCT PROJECT CONSULT SRL
Cluj‑Napoca
5 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Studii superioare tehnice Instalatii pentru constructii finalizate;
  • Persoana dinamica si flexibila cu experienta si cunostinte in domeniu;
  • Cunostinte legislatie romana in domeniu, cunostinte tehnice;
  • Abilitati de comunicare, capabil sa lucreze si / sau sa formeze o echipa;
  • Cunostinte operare PC-Internet, Microsoft Office, AutoCAD;
  • Buna cunoastere a procedurilor, materialelor, pietei instalatiilor.
  • Descrierea jobului

  • Studiaza caietele de sarcini in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si solicita autoritatii contractante, clarificari la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite;
  • Urmareste daca societatea indeplineste conditiile de eligibilitate prevazute in caietele de sarcini;
  • Participa la consultarea cu persoana desemnata sa se ocupe cu elaborara tehnologiei de executie a lucrarii care se oferteaza, in vederea analizarii si pregatirii ofertei;
  • Identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice si cantitatile acestora;
  • Intocmirea ofertelor pentru lucrari de instalatii : HVAC, Sanitare, Stingere si Detectie incendiu, Retele de Apa, Canalizare si Pluviala;
  • Intocmeste un extract estimativ de material si echipamente din proiect, in cazul in care nu exista liste de cantitati in proiect;
  • Redactare a eventualelor liste de observatii necesare pentru intocmirea unor oferte corecte dpdv tehnic;
  • Ofera asistenta tehnica pe parcursul executiei proiectului si realizeaza modificarile de rigoare in cadrul ofertei si / sau contractului;
  • Intocmeste cereri de oferta pentru furnizorii de echipamente, urmareste primirea acestora, analizeaza ofertele primate atat din punct de vedere tehnic cat si commercial si selecteaza cele mai potrivite oferte;
  • Studiaza oferte de preturi de materiale, analizeaza preturile subcontractorilor, intocmeste cereri de oferta pentru furnizorii de echipamente, urmareste primirea acestora, analizeaza ofertele primite si selecteaza cele mai convenabile oferte;
  • Completeaza formularele conform cerintelor prevazute in caietele de sarcini si a legislatiei in vigoare;
  • Genereaza / modifica devize utilizand programele informatice specifice;
  • Calculeaza oferte pentru licitatii si intocmeste oferta pentru licitatii publice sau beneficiari privati;
  • Intocmeste / verifica situatii de lucrari;
  • Editeaza, urmareste semnarea, multiplicarea, numerotarea, indosarierea si sigilarea documentatiei de ofertare, conform prevederilor din caietul de sarcini, precum si depunerea ofertei la data si locul prevazute in caietul de sarcini;
  • Asista la deschiderea ofertelor si intocmeste rapoarte de licitatie;
  • Beneficii :

  • mediu de lucru placut;
  • contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată;
  • pachet salarial atractiv;
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular