Advisor, Loyalty & Retention
Vodafone
Bucuresti, RO
4 zile în urmă

Advisor, Loyalty & Retention

Scop

Sa mentina in retea clientii Vodafone prin apelarea telefonica a acestora (reactiv / proactiv).

Responsabilitati principale

1. Isi indeplineste responsabilitatile si sarcinile aferente postului sau :

  • Preia cererile de reziliere sau cererile de oferta in conformitate cu procedurile locale;
  • Identifica nevoia clientului, persoanele ce influenteaza si modul in care se ia decizia de retinere a clientului in retea;
  • Transmite imediat dupa semnarea contractului catre celelalte compartimente toate informatiile necesare punerii in functiune si demararii relatiei comerciale in conformitate cu termenele agreate cu clientul;
  • Intocmeste rapoarte zilnice catre superiorul direct cuprinzand : discutiile avute, obiectivul propus pentru cele programate, realizare obiectiv, discutii programate pentru urmatoarea zi, obiectiv pentru discutiile programate;
  • Responsabilitati principale

  • Sa contacteze telefonic clientii si sa identifice nevoile acestora conform scripturilor avute la dispozitie;
  • Sa identifice si sa inteleaga, in cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale clientului cu scopul
  • Sa efectueze vanzari prin telefon noilor prospecti cat si clientilor din baza de date pentru indeplinirea targetului lunar
  • Sa completeze corect baza de date a companiei;
  • Sa inregistreze in bazele de date ale companiei rezultatele apelului telefonic efectuat si actiunile viitoare in legatura cu clientul respectiv;
  • 2. Indeplineste obiectivele si sarcinile zilnice primite de la superiorul direct.

    Competente si cerinte

  • Orientare catre client
  • Abilitati foarte bune de comunicare scris si vorbit la orice nivel dintr-o organizatie
  • Negociere
  • Planificarea activitatii
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular