Manager Proiect Construcții
Integra HR
Turda ,Romania
19 zile în urmă
source : wowjob

Responsabilităţi :

Urmărirea proiectului de la faza de proiectare până la faza de predare a lucrării

Coordonează subantreprenorii și echipele de lucru urmărește respectarea dispozițiilor date șefilor de echipă

Asigură realizarea lucrării încredințate în timp util conform graficului de execuție

  • Organizează și coordonează activitatea persoanelor din subordine;
  • Organizează, coordonează și controlează activitățile desfasurate la punctul de lucru / șantierul;
  • Asigură buna desfașurare a lucrărilor pe șantier și respectarea termenelor-limită;
  • Întocmește necesarul de materiale, resurse financiare, resurse umane;
  • Asigură și instruiește personalul din subordine;
  • Asigură respectarea riguroasa a tehnologiilor de execuție și a instrucțiunilor privind exploatarea și întreținerea mijloacelor și uneltelor de producție, fiind responsabil de corecta și buna utilizare a tuturor utilajelor de pe șantier;
  • Controlează calitatea lucrărilor pentru asigurarea prevederilor din documentațiile tehnice

    Urmărirea respectării bugetarii proiectului și urmărirea respectării previziunilor inițiale

  • Colaborarea cu departamentele / companiile implicate în proiect;
  • Mentinerea relației cu beneficiarul pe toată durata proiectului;
  • Clientul nostru este o companie fondată în anul 1998 în Benelux, companie care s-a dezvoltat și impus foarte repede pe piața producatorilor și aplicatorilor de pardoseli epoxidice, poliuretanice, metil metacrilice (MMA), vinil-

    esterice din rășini sintetice.

    În România (2010) a implementat o strategie de dezvoltare națională, scopul final fiind oferirea de soluții complete, concrete și adaptate clienților de pretutindeni.

    CERINTE

    Studii superioare tehnice

    Diplomă Inginer Constructor

    Cunostințe foarte bune tehnice

    Excelente abilități de comunicare

    Persoană responsabilă, organizată și eficientă în gestionarea activităților

    Aptitudini foarte bune de relaționare

    Experiență în domeniu minim 5 ani

  • Experiență în coordonarea echipelor;
  • Disponibilitate la deplasări;
  • Cunoștințe de operare PC (Pachetul Microsoft Office)

    Cunoașterea programelor de proiectare în construcții reprezintă avantaj

    Limba Engleza nivel mediu

    Cunoașterea limbii franceze reprezintă avantaj.

    OFERTA

    Telefon mobil, masina de serviciu

    Mediu de lucru profesionist

    Instrumente moderne de lucru

    Pachet salarial atractiv.

    OBSERVATII

    Dacă eşti interesat / ă de acest post şi îndeplineşti criteriile de eligibilitate, te rugăm să ne trimiti CV-ul tău pe adresa de e-

    mail specificând şi poziţia pentru care aplici.

    Ne rezervăm dreptul de a contacta doar aplicanţii care îndeplinesc criteriile de selecţie esenţiale, prezentate anterior.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular