Asistent relatii clienti -  Call Center
E-INFRA
Cluj, RO
4 zile în urmă

Cu o experiență de 14 ani pe piața de energie electrică și gaze naturale, Nova Power & Gas este producător, distribuitor și furnizor de energie electrică și gaze naturale, oferind un portofoliu variat de servicii adresate în special companiilor, dar și consumatorilor casnici.
Compania deține parcuri fotovoltaice proprii și rețele de distribuție de energie electrică și gaze naturale și dezvoltă proiecte inovative în domeniul eficienței energetice.
Nova Power & Gas face parte din grupul E-INFRA, lider pe piața de servicii integrate de infrastructură din Romania, din care fac parte 4 companii și peste 600 de angajați.

 

Asistent relatii clienti -  Call Center


Misiune:

Cresterea numarului de clienti ai societatii, de tip casnici (persoane fizice) și noncasnici mici, atat pentru furnizarea de gaze naturale cat si pentru furnizarea de energie electrica

 Responsabilitati:

•    Oferă suport  în procesul de contractare și/sau schimbare furnizor
•    Verifică documentele transmise de către clienți în vederea încheierii contractelor
•    Solicită  documentele lipsă, incomplete sau ilizibile necesare încheierii contractelor de furnizare
•    Reprezintă interesele companiei în raport cu clienții astfel încât să fie protejate imaginea și reputația Companiei
•    Se asigură de cunoașterea detaliată a portofolului de produse gaze naturale și energie electrică ale companiei
•    Răspunde de operarea în sistemele informatice în timp util a tuturor datelor clienților cu respectarea termenelor legislative și condițiile impuse de procedurile interne
•    Sprijină realizarea indicatorilor de performanță pentru activitatea echipei și propune soluții pentru atingerea obiectivelor stabilite
•    Răspunde de actualizarea continuă și procesarea în sistemul informatic a rezultatelor interacțiunii cu clienții
•    Identifică și susține posibilități de optimizare a proceselor care au impact în gestionarea relațiilor comerciale, eficientizarea activităților în scopul oferiri unor servicii operative și de înaltă calitate care să susțină dezvoltarea portofoliului de clienți și creșterea satisfacției clienților
•    Asigură respectarea indicatorilor de productivitate și acuratețe a datelor în gestionarea contractelor și documentelor pentru activitatea de vânzări 
•    Contribuie la îmbunătățirea fluxurilor și proceselor în activitatea de call center
•    Oferă prezentări de produs atât clienților existenți cât și celor potențiali

 

Cerinte: 
•    Studii superioare
•    Experienta minim 3 ani in activitati customer support si back-office
•    Abilitati foarte bune de comunicare si persuasiune

Powered by JazzHR

Raportați această lucrare
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplică
Email-ul meu
Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
Continuă
Formular