Administrator Back Office_Arhiva Centrala Dragomiresti
Banca Comerciala Romana (BCR)
Bucuresti
‎în urmă cu 2 ore
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Despre echipa noastră

Suntem peste 6000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau locuri de provenienta face cu atat mai frumos tot spatiul social pe care il ofera, astazi, un job la BCR.

Cautam doi colegi pentru o perioada determinata de aproximativ 2 ani care sa se alature echipei de la Arhiva Centrala din Dragomiresti, indeplinind rolul de Administrator Back Office in cadrul Biroului Pastrare Documente Persoane Juridice.

Pentru acest rol ai nevoie de :

  • Studii medii;
  • Cunostinte generale despre produsele si serviciile oferite de BCR;
  • Operarea in aplicatii informatice specifice domeniului de activitate;
  • Capacitate de analiza, organizare si prioritizare a activitatilor;
  • Atentie la detalii, spirit de observatie, sintetizare informatii;
  • Experienta in lucrul cu un volum mare de documente si date;
  • Spirit de echipa;
  • Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala;
  • Limba engleza - nivel mediu.
  • Rolul tau va fi sa :

  • Receptionezi, verifici si arhivezi dosare, documente originale in conformitare cu reglementarile interne;
  • Verifici indeplinirea criteriilor de eligibilitate aferente creditelor Micro / PFA si Corporate;
  • Plasezi dosarele la raft si inregistreazi informatiile referitoare la locatia fizica a dosarelor in aplicatia de storage;
  • Asiguri suport operational unitatilor teritoriale pe probleme de arhivare documentatii originale;
  • Raspunzi solicitarilor venite din partea unitatilor teritoriale si / sau entitatilor functionale din Administratia Centrala privind documentele din storage (scanare si transmitere documente, transmitere documente in original conform reglementarilor in vigoare);
  • Receptionezi documente nou create in front office, in completarea dosarelor de credit (acte aditionale la contractul de credit, contracte de garantie, acte aditionale la contractele de garantie, polite de asigurare, etc) identifici dosarele de credit si completezi dosarul cu noile documente primite;
  • Asiguri returnarea documentatiilor de credit incorecte (lipsa semnaturi, documente eronate) in unitatile teritoriale;
  • Gestionezi depozitele de storage centralizat BCR, asigurand evidenta dosarelor de documente primite spre pastrare.
  • La noi, pe langa salariu si beneficii atractive, vei gasi :

  • Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est.
  • Sansa de a lucra cu specialisti de top in proiecte tale.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular