Administrator contracte clienti - BRD Sogelease
ALD Automotive France
Roumanie, Bucarest
3 zile în urmă
  • Descrierea jobului. Intocmirea documentelor asociate tranzactiilor noi de leasing sau administrarii contractelor existente;
  • Urmarirea si colectarea tuturor documentelor necesare pentru implementarea contractelor noi in etapa de post-aprobare sau a administrarii contractelor, in conformitate cu cadrul normativ intern (tipizate, documente juridice, contracte, etc) Asigurarea indeplinirii tuturor conditiilor pentru efectuarea platilor finale catre furnizor si pentru implementarea actelor aditionale aferente administrarii contractelor;
  • Verificarea si implementarea contractelor noi , in conformitate cu cadrul normativ intern ; Contactarea clientilor, furnizorilor, partenerilor sau clientilor interni Sogelease in vederea gestionarii portofoliului de clienti si contracte, in conformitate cu cadrul normativ existent.

    Cerinte : Abilitati de comunicare si negociere. Cunostinte operare PC : MS Office, MS Outlook. Studii superioare finalizate.

    Limba Engleza - nivel mediu. Experienta in activitati specifice de Back-Office, gestiune documente si operatiuni - reprezinta un avantaj.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular