Asistent/ă Director
SELGROS
Berceni, Bucureşti
5 zile în urmă

Responsabilități principale :

  • asigurarea tuturor activităților de secretariat;
  • prelucrarea și pregătirea corespondenței și a documentelor necesare;
  • preluarea apelurilor telefonice, pregătirea și evidența întâlnirilor directorului de magazin;
  • efectuarea de rapoarte, statistici și analize;
  • întocmirea protocoalelor ședințelor de la nivelul magazinului;
  • prelucrarea deconturilor, a poștei externe și a celei interne;
  • prelucrarea necesarului pentru materiale de birou și consumabile.
  • Cerințe :

  • studii medii / superioare
  • cunoștințe bune operare PC(MS-Office)
  • abilități excelente de comunicare și lucru în echipă
  • capacitate de evaluare, corelare și sinteză a informațiilor
  • raționament logic, capacitate de analiză și sinteză, atenție la detalii
  • Oferta (bonusuri, beneficii) :

  • salariu atractiv și tichete de masă;
  • beneficii* : Crăciun, Paște, vacanță, asigurare privată de sănătate;
  • oportunitatea unei cariere într-o companie multinațională;
  • sistem informatic performant si logistica moderna
  • acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular