Analist Support 2
BCR
București, Romania
4 zile în urmă

Descriere

Titlu postAnalist Support 2LocaţieBucurestiNume organizaţieCentrala DSTI Dept. Managementul Serviciilor Biroul Help DeskDescriere departament

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

BCR este cel mai valoros grup financiar din Romania dupa numarul de clienti si increderea pe care acestia ne-o acorda. Varietatea produselor si a serviciilor oferite de catre BCR clientilor sai, se reflecta in diversitatea si complexitatea oportunitatilor de cariera pe care le poti regasi aici.

In industria financiara din Romania, BCR creeaza si promoveaza standarde in ariile de expertiza bancara si, in acelasi timp, este o scoala de banking pentru tinere talente.

Banca Comerciala Romana (BCR), member of Erste Group, is the largest financial group in Romania. It covers universal bank operations (retail, corporate & investment banking, treasury and capital markets), as well as leasing companies, private pension plans, savings and home-

financing institutions. Judging by the number of clients and by the trust bestowed by customers, BCR is the most valuable financial group in Romania.

The variety of products and services offered to clients is represented by the diversity and complexity of career opportunities that can be found within the company.

For the Romanian financial industry, BCR is a pillar, for it establishes and promotes the standards of the banking and finance areas of expertise.

Moreover, BCR is a school of banking for young talents.

Descriere scurtă

Ofera-i jobului tau impactul pe care il merita. Fii parte din echipa de experti BCR!

Aplica pentru postul de Analist SQL level 2!

Ce vei face :

  • analizezi si inregistrezi incidentele semnalate in aplicatia Helpdesk;
  • rezolvi incidentele alocate din sistem;
  • transmiti catre analistii seniori incidentele care nu pot fi solutionate de catre primul nivel de suport;
  • informezi utilizatorii despre stadiul rezolvarii incidentelor pe care acestia le-au postat;
  • verifici cu utilizatorul final daca solutia propusa rezolva incidentul alocat;
  • monitorizezi si analizezi incidentele nerezolvate si verifici stadiul in care se afla rezolvarea acestora;
  • raportezi stadiul in care se afla rezolvarea incidentelor transmise catre alte nivele de analiza;
  • identifici nevoile de instruire a utilizatorilor finali din punct de vedere al utilizarii aplicatiei Unicenter Service Desk (Helpdesk).
  • Ce te recomanda :

  • studii superioare tehnice sau economice, de preferat cibernetica sau automatica;
  • experienta de minim 1 an ca analist de baze de date;
  • buna cunoastere a limbajului SQL;
  • cunoasterea limbajului PL-SQL;
  • limba engleza la nivel avansat;
  • Ce iti oferim :

  • oportunitatea de a te devolta intr-una din cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
  • salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv;
  • sansa de a lucra alaturi de specialisti de top in proiecte complexe;
  • accesul la cele mai noi tehnologii si platforme tehnice;
  • o echipa dinamica alaturi de care iti poti maximiza potentialul.

    Tu vii cu potentialul, noi venim cu oportunitati pentru tine.

    Vino sa ne cunosti si poti face parte din echipa noastra!

    Pentru a aplica, acceseaza urmatorul link : https : / / recrutare.bcr.ro / OA HTML / IrcVisitor.jsp?L RO

    Nr. de deplasăriLucru la domiciliu

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular