Referent Intern Vanzari (Remote)
BIOPACK ROMANIA
Remote (de acasă)
6 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii (verbal si scris), gandire analitica

Persoana energica, cu gandire pozitiva, adaptabila, amabila si eficienta

Capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai eficient a sarcinilor ce-i revin

Abilitate de intelegere si solutionare a situatiilor cu care se confrunta in desfasurarea activitatii

Asumarea responsabilitatilor

Capacitate de organizare dezvoltata

Aptitudini de leadership

Disponibil pentru un program de lucru intens

Orientat spre rezolvarea problemelor

Cunoscator al politicii de vanzari B2B

Cunoscator al strategiilor de atragere si fidelizare a clientilor

Cunostinte de operare PC : Microsoft Office

Nivel avansat de limba engleza scris si vorbit - inclusiv termeni comerciali

Descrierea jobului

Principalele responsabilitati :

  • preluarea prompta a apelurilor telefonice (prioritara in raport cu alte activitati)
  • Inregistrarea in scris a solicitarilor telefonice de la clienti
  • intocmire oferte de pret si prospectarea pietei
  • intocmirea ofertelor catre clientii activi si potentiali in directa colaborare cu Consultantii de Vanzari din Teren si Managerul direct
  • sprijinirea activitatii de vanzari prin acordarea suportului necesar Consultantilor de Vanzari din Teren
  • preluarea, confirmarea si monitorizarea comenzilor primite de la clienti si urmarirea datelor necesare procesarii acestora (comenzile si confirmarile se vor realiza in scris)
  • mentinerea si imbunatatirea relatiei existente in cadrul parteneriatului dintre companie si clientii existenti si potentiali
  • informarea Managerului direct pentru orice neconcordanta aparuta in procesul de ofertare - comanda - livrare
  • intocmirea facturilor proforma conform comenzilor primite
  • intocmirea si transmiterea raspunsurilor la email-urile primite
  • planificarea si actualizarea procesului de productie conform procedurilor
  • verificarea si confirmarea facturilor efectuate pentru departamentul vanzari
  • monitorizarea situatiilor financiare ale clientilor
  • pastrarea legaturii telefonice permanente cu clientii, Consultantii de Vanzari din Teren si alte departamente
  • Beneficii :

    Lucru in sistem remote

    Posibilitatea avansarii ierarhice

    Mediu de lucru placut, cu o echipa restransa

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular