Consultant Vanzari Materiale Constructii
Cronos SRL
Pitesti
2 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Excelente abilitati de comunicare si relationare cu clientii;
  • Orientare spre client;
  • Abilitatea de a gestiona situatii neprevazute;
  • Capacitatea de solutionare a problemelor in situatii de stres sau sub presiune;
  • Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor.

    Aptitudini de calcul

    Abilitati de negociere

    Capacitate de a lucra cu oamenii

    Punctualitate

  • Cunostinte PC : Outlook, Excel, Word, acces internet;
  • Cunostinte foarte bune de limba romana;
  • CERINTE

  • experienta relevanta in vanzari;
  • studii medii sau superioare;
  • abilitati de comunicare, organizare, negociere si prezentare;
  • personalitate dinamica, placuta si cu initiativa;
  • seriozitate, responsabilitate, perseverenta, atitudine pozitiva;
  • RESPONSABILITATI

  • Identificarea de noi clienti si atragerea lor prin discutii telefonice;
  • Prezentarea catre clienti, prin telefon si intalniri directe, a serviciilor si produselor oferite de companie;
  • Dezvoltarea bazei de date si a portofoliului de clienti si intretinerea relatiilor cu clientii deja existenti;
  • Trimiterea pe e-mail a ofertelor personalizate, cât şi a proiectelor speciale, adaptate la specificul şi domeniul de activitate al potenţialilor clienţi si urmarirea lor;
  • Mentinerea zilnica a tracker-ului de activitati si clienti

    Atingerea target-ului stabilit in contractul de munca sau in anexele acestuia

  • Prezentarea la cerere a rapoartelor cu privire la stadiul vanzarilor;
  • Indruma si consiliaza clientii in vederea realizarii tintelor de vanzare;
  • Ofera informatii clientilor si raspunde solicitarilor acestora;
  • Face recomandari de produse clientilor, pe baza cunoasterii gamei existente;
  • Solutioneaza reclamatiile si solicitarile clientilor;
  • Analizeaza gradul de satisfactie al clientilor cu privire la modul in care sunt derulate relatiile contractuale;
  • Informeaza clientii cu privire la campaniile promotionale si a actiunilor in care compania este implicata;
  • Colaboreaza cu sefii ierarhici in vederea solutionarii cererilor / reclamatiilor clientilor;
  • Monitorizeaza nivelul interactiunii intre clienti si personalul societatiii;
  • Informeaza sefii ierarhici despre orice solicitare a clientilor, atat a celor solutionate cat si a celor ramase nesolutionate si cauta solutii pentru remedierea acestora;
  • Colaboreaza cu reprezentanti ai departamentelor de la sediul central pentru a obtine informatiile necesare transmiterii raspunsurilor la solicitarile clientilor;
  • Face propuneri de imbunatatire a activitatii sale, vine cu idei noi si practici pentru folosul clientilor si implicit al centrelor de vanzari.

    Urmareste incasarea creantelor scadente, aferente portofoliului de clienti pe care ii administreaza

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular