ASISTENT MANAGER
AL PROMT SRL
Constanta
2 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Experienta in organizare si gestionare lucrari contractate si ofertate;
  • Cunostinte Autocad (nivel incepator / mediu);
  • Organizare baze dе date;
  • Limba engleza nivel avansat;
  • Cunostinte Office nivel avansat;
  • Descrierea jobului

  • Organizаrеa si gеstionаreа lucrarilor dе constructii (contrаctare, ofеrtarе, аrhivare-fizica si еlectronicа)
  • Gеstionаrеа corеspondеntеi mаnagеmentului cu partenerii de afaceri;
  • Intocmirea adreselor si a tabelelor solicitate de managerii societatii si realizarea inregistrărilor documentelor (intrări / ieșiri);
  • Reprezentarea companiei in relatiile cu furnizorii si gestionarea activitatii de achizitie la nivel de companie;
  • Analizeaza furnizorii-piata de materiale din domeniul constructiilor, precum si nevoile companiei referitor la materiale / produse necesare departamentului de productie, ofertare;
  • Organizarea si coordonarea activitatilor de transport in colaborare cu Directorul Tehnic;
  • Lucrari specifice de secretariat si asigurarea protocolului pentru vizitatorii si clientii companiei;
  • Raspunde altor solicitari ale managementului privind activiatea specifica firmei
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular