Payroll Implementation Specialist
SMARTREE rOMANIA
Bucureşti
3 zile în urmă

Acesta este actorul principal in procesul de analiza si initializare a conturilor de client ce au achizitionat servicii de salarizare si administrare de personal.

Colegul / colega noastra va implementa conturile de client trecind prin toate fazele implementarii.

Responsabilitati cheie :

  • eleboreaza planul de implementare si il agreeaza cu clientul
  • efectueaza analiza de business la sediul clientului
  • primeste datele initiale de la client si introduce / importa datele in formatul agreat
  • configurareaza contul in aplicatie (cu ajutorul colegilor de la Suport Tehnic sau Suport de Business)
  • intocmeste specificatia de servicii
  • efectueaza un calcul in paralel cu clientul
  • identifica eventualele neconcordante si efectueaza corectiiile necesare
  • alcatuieste documentatia de acceptanta (pentru client) si fisa de cont (pentru operator) si urmareste semnarea acceptantei cu clientul
  • configureaza aplicatia conform specificatiei agreata cu clientul

    Cerinte

  • cunostinte solide de calcul salarial
  • experienta de minim 3 ani in calcul salarial
  • cunoasterea aprofundata a legislatiei in domeniul salarizarii si administrarii de personal
  • gandire analitica si orientare catre rezultate si respectarea termenelor
  • absolvent al unei institutii de invatamant superior (profil economic-preferabil,cibernetica, informatica economica)
  • cunostinte medii programare
  • cunostinte limba engleza nivel mediu-avansat
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular