Personal Advisor, SoHo
Vodafone Limited
Romania,Bucuresti
3 zile în urmă

Scopul postului :

Sa asigure un inalt nivel de satifactie clientilor persoane juridice atat pentru cei care fac parte din portofoliu de clienti alocati in administrare ( baza proprie ) cat si pentru cei alocati in segment in Soho ( firme mici ) prin furnizarea unor servicii excelente.

Asigură satisfacţia clienţilor Soho, controlează rata de renunţare la reţea prin acţiuni specifice de prevenire a acestui risc şi de păstrare a clienţilor în reţea, asigurând fidelitatea clienţilor Responsabilitati principale :

  • Informarea politicoasa si eficienta a clientilor care sunt Administratori sau Persoane de decizie ale conturilor persoane juridice, firme mici raspunzind la intrebarile acestora referitoare la produsele, serviciile si preturile companiei, din intreg portofoliul de servicii de comunicatii pe care compania il pune la dispozitia clientilor sai : telefonie mobila, fixa, comunicatii de date si acces Internet.
  • Angajatul va acorda atentie satisfacerii clientilor persoane de decizie in relatia cu Vodafone cu care interactioneaza, atat pentru intrebari legate de serviciile de voce, cat si la cele legate de serviciile de voce fixa si internet

  • Lucrează cu clienţii firme mici şi mijlocii care doresc să-şi rezilieze contractul cu Vodafone. Aceasta presupune ca angajatul să înţeleagă poziţia clientului şi să găsească modalităţile de a păstra clientul în reţea şi de a-
  • i menţine interesul pentru Vodafone. Această formă reactivă de vânzare presupune ca angajatul să compare produsele, serviciile şi preţurile competitive şi să facă apel la acele motive iniţiale pentru care clientul a dorit un telefon mobil;
  • Are cunoştinţe despre caracteristicile şi beneficiile pachetelor de servicii şi produse Vodafone adresate clienţilor firme mici şi mijlocii;
  • Menţine la un nivel optim bălanţa între soluţiile oferite clientului şi venitul rezultat ca urmare a acţiunii de acordare a reducerilor;
  • Oferă servicii excelente clienţilor, prin programe de prevenire a părăsirii reţelei, apelând anumite segmente ale clienţilor;
  • Dacă nu reuşeşte să păstreze clientul, trece la dezactivarea acestuia;
  • Comunică cu toate departamentele, pentru a găsi soluţia / alternativa optimă de rezolvare a problemei clientului;
  • Procesează reclamaţiile clientului, de o manieră profesionistă şi politicoasă, pentru a rezolva toate aspectele care ţin de competenţă sa.
  • Angajatul trebuie să cunoască şi să înţeleagă problematica pentru a putea rezolva reclamaţia prompt şi conform instrucţiunilor stabilite;
  • Identifică şi înţelege nevoile de comunicare ale clienţilor cu scopul de a propune oferte de retenţie şi de vânzare care se potrivesc nevoilor acestora;
  • Construieşte, adaptează şi propune clientului o ofertă de produse şi servicii Vodafone cu scopul de a încheia cu succes procesul de retenţie şi / sau vânzare;
  • Asigură legătura cu furnizorii şi personalul de la departamentul de vânzări pentru a grăbi livrarea, pentru a dezvolta legături specializate şi pentru a transmite reclamaţiile sau solicitările clienţilor.
  • Ţine evidenţa tuturor solicitărilor primite de la clienţi şi înregistrează motivele nemulţumirii clientului / motivele de reziliere;
  • Primeşte, înregistrează şi rezolvă reclamaţiile scrise, sunând sau întâlnindu-se cu clientul, şi răspunde în scris acestuia, dacă este cazul.
  • Certificari tehnice / profesionale necesare :

  • Procesare text
  • Servicii clienţi
  • Limba engleză
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular