Account Manager, MLE
Vodafone
Bucharest, RO
2 zile în urmă

Misiune rol :

  • Gestioneaza relatii tip win / win cu clientii noi sau existenti MLE cu scopul de a creste vanzarile Vodafone si profitabilitatea clientilor.
  • Castiga cota de piata si aduce valoare prin depasirea targeturilor, sustinuta de asigurarea unei experiente bazata pe incredere si parteneriat.
  • Dezvoltare clienti :

  • Dezvoltarea conturilor MLE cu caracter dual din baza Vodafone
  • Monitorizeaza activitatea competitiei si tendintele pietei in vederea sustinerii cresterii continue a pozitiei Vodafone ca Partener de tehnologie
  • Construieste relatii puternice, de lunga durata cu clientii si cunoaste planurile de viitor ale clientilor in legatura cu dezvolatrea afacerilor acestora, in vederea vanzarii solutiilor Vodafone si a cresterii satisfactiei clientului.
  • Vinde solutii de afaceri potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin abordare de vanzare consultativa : produse si solutii de mobilitate, fixe si IOT&ICT.
  • Dezvoltarea conturilor MLE cu caracter dual din baza Vodafone
  • Monitorizeaza activitatea competitiei si tendintele pietei in vederea sustinerii cresterii continue a pozitiei Vodafone ca Partener de tehnologie
  • Construieste relatii puternice, de lunga durata cu clientii si cunoaste planurile de viitor ale clientilor in legatura cu dezvolatrea afacerilor acestora, in vederea vanzarii solutiilor Vodafone si a cresterii satisfactiei clientului.
  • Vinde solutii de afaceri potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin abordare de vanzare consultativa : produse si solutii de mobilitate, fixe si IOT&ICT.
  • Retentie clienti :

  • Dezvolta si mentine relatii win / win cu clientii existenti cu scopul de a creste valoarea portofoliului
  • Atinge targeturile individuale comunicate, adresand intreaga gama de produse / servicii in cadrul conturilor alocate
  • Sustinerea Vodafone :
  • Genereaza lead-uri de vanzari altor segmente / arii / canale de vanzare din companie
  • Cunoasterea excelenta a produselor si serviciilor Vodafone, indicatorii financiari ai solutiilor
  • Orientarea catre client :

  • intelege ceea ce determina satisfactia clientului, arata flexibilitate in adaptarea planurilor de actiune cerintelor pietei
  • Gestionarea unui mediu in schimbare
  • Comunicare de impact
  • are abilitatea de a recunoaste factorii de decizie si influenta; construieste relatii eficiente, inauntrul si in afara companiei
  • Responsabilitate personala
  • Nivelul Managing Self : foloseste planuri concrete pentru a atinge targeturile agreate, are o abordare sistematica si organizata, arata perseverenta cand se confrunta cu momente dificile / obstacole
  • Competente, certificari, experienta :

  • Fluenta in vorbirea limbii engleze
  • Abilitati de PC : Word, Excel, Power Point, E-mail
  • Abilitati de vanzare :

  • Negociere : foloseste o abordare structurata pentru a atinge acorduri benefice pentru client si pentru Vodafone
  • Vanzare de solutii : construieste si vinde solutii viabile prin analiza nevoilor si a obiectivelor de business
  • 1-2 ani experienta in vanzari
  • 1 an experienta in vanzari directe, B2B
  • O mai mare experienta in vanzari poate substitui cerintele legate de cursuri si certificari)
  • Diploma universitara
  • Alte cursuri de pregatire , preferabil de vanzari
  • Permis de conducere categoria B
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular