Specialist Echipa Mobila - Sucursala Baia Mare
Société Générale Assurances
Baia Mare, Romania
1 zi în urmă

Specialist Echipa Mobila - Sucursala Baia Mare

Baia Mare, Romania Fixed term contract Retail & online banking Aplica

Misiune

Responsabilitati principale

Ø Asigura inlocuirea persoanelor absente temporar prin preluarea atributiilor urmatoarelor functii :

Manager de clientela :

  • ü Dezvolta portofoliul de clienti, gestioneaza si optimizeaza relatia cu acestia ;
  • ü Este proactiv in relatia cu clientii si identifica nevoile acestora ;
  • Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;Manager Clientela si Operatiuni

  • ü Dezvolta direct relatiile comerciale cu clientii si atrage noi clienti din traficul spontan al agentiei;
  • ü Asigura vinzarea produselor si serviciilor bancare si efectuarea operatiunilor curente cu / fara numerar.

    Administrator operatiuni curente :

  • ü Efectueaza operatiunile de ghiseu pentru clientela Retail si / sau Corporate;
  • ü Asigura vanzarea produselor si serviciilor simple catre clientela Retail si / sau Corporate.

    Ø La solicitarea Directorului Regional Retail poate asigura si inlocuirea altor functii, cu conditia cunoasterii atributiilor incredintate.

    Ø Inaintea preluarii atributiilor postului, Specialistul Echipa Transversala Suport primeste si isi insuseste fisa specifica postului incredintat.

    Ø Alte responsabilitati :

  • Cunoaste si aplica corect Normele, Instructiunile si Procedurile specifice clientelei retail si comerciala ;
  • Aplica prevederile Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism;
  • Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate;
  • Solicita supervizarea operatiunilor realizate respectand nivelele de competenta stabilite prin cadrul normativ in vigoare;
  • Cunoaste si respecta regulile de securitate (inclusiv informatica), respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;
  • Realizeaza securitatea zilnica prin autocontrol;
  • Asigura respectarea prevederilor documentelor normative privind supravegherea permanenta si furnizeaza responsabililor elementele necesare efectuarii controalelor si formalizarii acestora;
  • Transmite alerte de risc operational, catre superiorul ierarhic, atunci cand este cazul, in conformitate cu cadrul normativ;
  • Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului / postului de lucru prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar);
  • Aplica principiile clean desk policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);
  • Arhiveaza documentele in cadrul unitatii in care au fost procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate.

    Profil

  • Cunostinte generale economice; bancare generale; vanzari; despre BRD; despre concurenta; specificul si evolutia pietei
  • Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
  • Cunoasterea legislatiei romanesti in materie dе credite
  • Cunostinte informatice : Excel, Word , PPT
  • Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice
  • Cunoasterea unei limbi straina dе circulatie internationala (preferabil)
  • Descriere

    Specialist Echipa Mobila Sucursala Braila

    We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents , regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination.

    Reference : 21000YM5 Entity : BRD Starting date : 2021 / 12 / 01 Publication date : 2021 / 11 / 19 Aplica Share

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular