Responsabil Customer Communication
Adecco Romania
Bucuresti
1 zi în urmă
source : Undelucram.ro

Adecco Resurse Umane lider national si mondial in domeniul resurselor umane recruteaza pentru clientul sau, organizatie multinationala de prestigiu, activa in domeniul energetic, Responsabil Customer Communication, pentru locatia Bucuresti.

  • Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;
  • Abilităţi de negociere şi prezentare bune;
  • Spirit antreprenorial / motivare puternică;
  • Abilităţi analitice şi conceptuale bune;
  • Nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă;
  • Capacitate de lucru în condiţii de stres.
  • Specializarea în marketing, ştiinţele comunicării, publicitate reprezintă avantaj;
  • Cunoştinţe utilizare MS Office : Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
  • Corel Draw / InDesign / Adobe Photoshop reprezinta un avantaj

    Descrierea jobului

    Dezvoltă, implementează și asigură respectarea manualului de brand și the Tone of Voice E.ON, pe toate canalele și punctele de interacțiune cu clienții online / offline.

    Oferă suport pro și reactiv echipelor Agile, departamentelor operaționale, diviziei Sales & Customer Care, departamentelor de comunicare internă, externă, CSR, HR și companiei de distribuție.

    Descriere job :

    Implementarea campaniilor de publicitate şi promovare a imaginii companiei şi a produselor dedicate clienţilor, prin crearea de materiale pentru mediile de promovare / comunicare directe

    Dezvoltarea materialelor de Customer Communication cu respectarea cerințelor / brief-ului

    Suport în organizarea din punct de vedere logistic a evenimentelor specifice activităţii companiei, cu adresabilitate directă clienţilor şi potenţialilor clienţi

    Organizarea și susținerea din punct de vedere administrativ și logistic a echipelor Agile (comenzi la dep. Achiziții birotică, papetărie, consumabile, PoSM, documente și materiale promovare / comunicare necesare activității departamentului Vanzari Sales & Marketing Comunciare etc.)

    Se asigură de implementarea acţiunilor de comunicare la nivelul punctelor de contact cu clienţii

    Implementarea identităţii brandului / design-ului corporatist (CI / CD) şi a elementelor de business & office communication pe toate canalele de interacțiune cu clienții

    Iniţierea și devoltarea de măsuri de comunicare menite să crească şi să menţină gradul de satisfacţie şi loialitate a clienţilor

    Oferirea de suport echipelor Agile, Sales, Customer Care, dep. Operațional, companiei de distribuție, Comunicare Internă & Externă, HR, CSR, Brand & Events

    Respectarea cerinţelor de securitate şi sănătate în muncă şi pentru situaţii de urgenţă conform anexei care face parte integrantă din prezenta.

    Atributii si raspunderi in domeniul Sistemului integrat de management calitate, mediu, sanatate si securitateAre toate atributiile si responsabilitatile care decurg din documentatia in vigoare a sistemului integrat de management calitate mediu sanatate securitate ocupationala.

    Poți aplica direct prin Adecco aici

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular