Office Infrastructure Junior Administrator - call center Bacau
Orange
Bacău , Romania
4 zile în urmă

Scopul postului

Dezvolta si administreaza serviciile

interne de retea ale companiei si a sediului din Bacau. Asigura suport si

monitorizare pentru echipamentele utilizatorilor, din punct de vedere tehnic.

Responsabilitati

  • Asigura suportul IT local sau prin telefon pentru
  • sistemele / serverele infrastructurii IT interne in scopul asigurarii

    disponibilitatii serviciilor (ex. Desktop, Laptop, Printer, Tableta,

    Switch-uri, Telefoane, Monitoare, Routere, Echipamente de videoconferinta,

    Unified Printing, Antivirus, Access control, etc)

  • Realizeaza activitati de tip IMAC (instalare, mutare,
  • adaugare si modificare) pentru echipamente IT (software / hardware) si

    componente externe in conformitate cu procedurile interne

  • Participa la activitatile necesare asigurarii
  • infrastructurii IT interne in noi locatii precum si la activitatile legate

    de operatiuni de extindere sau reinprospatarea a infrastructurii IT

  • Asigura interfata cu furnizorii pentru problemele tehnice
  • ale echipamentelor IT

  • Furnizeaza consultanta tehnica profesionala privind
  • achizitia si integrarea de noi echipamente IT in infrastructura interna

  • Valideaza
  • necesarul de echipamente IT din cererile formulate de useri.

  • Realizeaza
  • si distribuie pachete software, inclusiv OS

  • Colecteaza si trimite feedback pentru update-urile de
  • Asset Management :
  • Mentine la
  • Mentine la
  • zi inventarul hardware si software al echipamentelor IT

  • Asigura support pentru operatiunile de reconditionare
  • si casare a echipamentelor IT

  • Asigura suportul
  • pentru procesele interne referitoare la noii angajati / angajatii care

    parasesc compania

  • Gestioneaza stocul de echipamente IT. La nevoie,
  • comanda si receptioneaza echipamente in conformitate cu procedurile

    Implicare in procese : Incident Management

    Incident Management

  • Monitorizeaza sistemele aflate in administrarea sa si
  • identifica probleme de performanta reactiv.

  • Rezolva probleme tehnice hardware sau software pe
  • platformele si aplicatiile aflate in administrarea sa in conformitate cu

    protocoalele standard si procedurile interne

  • Lucreaza
  • cu SLA-uri bine definite si escaladeaza incidentele in fereastra de timp

    Problem Management :

  • Identifica tendinte in incidente in vederea escaladarii
  • acestora in conformitate cu procedurile standard

  • Executa
  • activitati manuale si automate de change management asa cum au fost

    aprobate si documentate

  • Executa instalari si configurari de rutina pe
  • protocoale standard

  • Configureaza si integreaza sisteme / produse
  • Operations Maintenance :
  • Executa
  • Executa
  • lucrari regulate de mentenanta pe infrastructura IT si a echipamentelor IT

    din sediu.

    Cunostinte profesionale :

  • Tehnologii Microsoft
  • Cunostinte de baza Microsoft Office, retele
  • TCP / IP
  • Cunostinte platforme hardware fizice si virtuale
  • Limba engleza - nivel B1
  • Educatie si experienta :

  • Absolvent sau studii superioare in curs
  • Experienta
  • intr-o activitate / pozitie similara e un plus

    Regular

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular