Asistent Administrativ
Isovolta SRL
Bucureşti Sectorul 3, Romania
‎în urmă cu 23 ore
source : MyNextJob

Candidatul ideal

Studii superioare economice

Aptitudini de comunicare orală şi scrisă

Planificare, organizare si atentie la detalii

Cunostinte de limbi straine : limba engleza nivel avansat

Cunostinte bune operare PC MSOffice : WORD, EXCEL, POWERPOINT

Responsabilitati

Asigura suport administrativ general

Inregistreaza si distribuie corespondenta

Asigura preluarea si directionarea apelurilor telefonice

Mentine si actualizeaza proactiv agenda managementului, incluzand sedinte, programari, aranjamente de calatorie si conferinte

Asigura protocolul in cadrul intalnirilor

Intocmeste situatii, rapoarte si alte documente ad-hoc

Redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice

Actualizeaza baza de date si arhiveaza documentele

Rezervari hotel, taxi pentru colegi sau vizitatori

Raportați această lucrare
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplică
Email-ul meu
Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
Continuă
Formular