Customer Care Officer
AEGON
Cluj
6 zile în urmă

Descriere funcție

  • Oferă informații clienților telefonic, prin email și prin alte canale de comunicare.
  • Soluționează cererile, problemele, reclamațiile clienților.
  • Înregistrează în baza de date solicitările clienților și soluțiile oferite sau modificările realizate.
  • Gestionarea aspectelor de natură financiară în relația cu clientul (scadențe, întârzieri plăți).
  • Promovarea produselor companiei.
  • Postul este pe o perioadă determinată de 1 an.

    Cerințe

    Educație și experiență profesională :

  • Studii superioare finalizate, studiile economice reprezintă avantaj.
  • Experiență în relații client / vânzări reprezintă avantaj.
  • Abilități foarte bune operare PC (word, excel, outlook).
  • Limba engleză la nivel mediu.
  • Limba maghiară la nivel mediu reprezinta avantaj.
  • Competențe și abilități :

  • Excelente abilități de comunicare.
  • Acuratețe.
  • Cunoștinte profesionale
  • Rezolvare probleme.
  • Ce oferim?

  • Investim în angajații noștri. Îi ajutăm să își asume responsabilitatea pentru dezvoltarea lor personală și profesională oferindu-le cursuri și training-uri.
  • Ne distrăm împreună în teambuilding-uri.
  • Recompensăm munca fiecăruia pe măsura rezultatelor.
  • Avem un mediu de lucru deschis și prietenos, în care contribuția fiecăruia este valorizată.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular