Gestionar
British School of Bucharest
Voluntari
‎în urmă cu 19 ore
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Echipa noastra este in cautare de un nou coleg, de o persoana care sa ocupa rolul de Gestionar.

Acesta va asigura gestiunea fizica a stocului de marfa :

Opereaza in stoc miscarile

Pastreaza documentele justificative legate de stocuri.

Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa

Participa activ la operatiunile de incarcare / descarcare a marfii la / din magazia firmei

Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic

Ofera informatii despre stocuri

Respecta legislatia de gestiune a stocurilor

Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare

Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii

Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei

Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie

Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante

Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor

Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului

Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor

Va asigura miscarea stocurilor :

Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur

Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare / primire la zi

Urmareste completarea de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei

Listeaza documentele fiscale ce insotesc marfa si le transmite clientului

Preda marfa catre client conform documentelor emise

CUNOSTINTE NECESARE :

Cunostinte de contabilitate primara

Cunostinte de legislatie gestiune stocuri

Cunostinte de operare PC (MS Office)

Cunostinte operatiuni import / export si vamale

Cunostinte de operare a unui syistem de gestiune

APTITUDINI SI DEPRINDERI pe care ni le dorim :

Aptitudine generala de invatare

Aptitudini de comunicare

Aptitudini de calcul

Aptitudinea de a lucra cu documente

Respectarea instructiunilor orale si scrise

Cerinte : Integritate fizica

Integritate fizica

Atentie concentrata si distributiva

Spirit organizatoric

Capacitate de a lucra cu oamenii

Punctualitate

Fara antecedente penale

CERINTE ZONA DE ACHIZITII

Centralizeaza comenzile primate de la celelalte departamente

Plaseaza comenzile catre furnizori respectand procedura de achiziti

Urmareste livrarea comenzilor plasate in timp util

Raporteaza catre superior erarhic orice problema intampinata in procesul de achizitie care ar putea duce la livrare cu intarziere sau anulare.

EXPERIENTA NECESARA :

Minim 2 ani pe o functie similara.

CARACTERISTICI DE PERSONALITATE :

usurinta in manipularea fizica si ordonarea obiectelor in mediul profesional, conformist, ordonat eficient, spirit practic, sociabilitate, tact, amabilitate.

Raportați această lucrare
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplică
Email-ul meu
Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
Continuă
Formular