Manager Clientela Mass-Market - Sucursala Timisoara, Grup Retail Timisoara1
Société Générale Assurances
Bucuresti, Romania
5 zile în urmă

Manager Clientela Mass-Market - Sucursala Timisoara, Grup Retail Timisoara1

Bucuresti, Romania Fixed term contract Retail & online banking Aplica

Misiune

Responsabilitati principale :

Ø Dezvoltarea relatiilor cu clientii pe care ii are in portofoliu

  • o Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale;
  • o Gestioneaza clientii din portofoliu;
  • o Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client;
  • o Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor a caror responsabilitate o are

  • o Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite;
  • o Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, gestioneaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii;
  • o Urmareste indeplinirea obiectivelor anuale;
  • o Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti;
  • o Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare;
  • o Pregateste, analizeaza si inregistreaza dosarele de credit conform fluxurilor in vigoare;
  • o Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate;
  • Ø Identificarea si atragerea de noi clienti

    o Identifica clientii potentiali in cadrul actiunilor de prospectare si / sau din obtinerea de recomandari

    o Colaboreaza cu Managerii Clientela SB / Corporate pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor Retail PF

    o Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte :

  • Obiective : volumul tranzactiilor, servicii de dezvoltat, vizite facute clientilor
  • Mijloace : actiuni personale, contacte cu clientii ; conditii preferentiale acordate de catre banca
  • Ø Desfasoara activati de promovarea si vanzare produse si servicii bancare / intermediate de banca in afara sediilor bancii, cum ar fi : sediile institutiilor / firmelor cu care avem conventii, evenimente, targuri etc.

    Ø Participarea la actiunile comerciale organizate la nivel de Regiune / Grup / Agentie cu clienti si prospecti

    Ø Cunoasterea Normelor si Instructiunilor specifice clientilor Retail PF si aplicarea corecta a acestora

    Ø Asigurarea confidentialitatii informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.

  • Ø Asigurarea securitatii fizice a postului sau de lucru (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului / postului de lucru prin incuiere cu cheie);
  • Ø Aplicarea clean desk policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);
  • Ø Arhivarea documentelor procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistrarea unitatilor arhivistice in Sivadoc si pastrarea arhivei in conditii adecvate.

    Ø Participarea la cursuri de formare / specializare organizate de Banca / partenerii Bancii

    Profil

  • Cunostinte generale economice; bancare generale; vanzari; despre BRD; despre concurenta; specificul si evolutia pietei
  • Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
  • Cunoasterea legislatiei romanesti in materie dе credite
  • Cunostinte informatice : Excel, Word , PPT
  • Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice
  • Cunoasterea unei limbi straina dе circulatie internationala (preferabil)
  • Descriere

    Manager Clientela Mass Market Sucursala Academiei

    We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents , regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, sexual or gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination.

    Reference : 21000HYS Entity : BRD Starting date : immediate Publication date : 2021 / 10 / 07 Aplica Share

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular