Area Sales Manager pentru industria PVC București
ZOOMHR Romania
Bucuresti
‎în urmă cu 14 ore
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Detalii job si companie

Clientul nostru, cea mai importanta companie producatoare de ferestre si usi din PVC din estul tarii. In ultimii 25 de ani au construit un brand al carui sinonime sunt calitatea si profesionalismul cu care isi trateaza fiecare client, din Romania si Europa.

Obiectivul principal al acestui post este de a dezvolta cota de piata in zona Bucuresti si Ilfov. Viitorul coleg se va alatura unei echipa de 6 ASM si va raspunde către Directorul de Vanzari al companiei.

Tipul de clienti cu care vei interactiona sunt in proportie de 80% companii mici si mijlocii care vand produsele clientului nostru, dezvoltatori si companii de constructii.

Aplica la acest job doar DACA :

  • Ai experienta dе minimum 3 ani de vanzari in domeniul constructiilor;
  • Ai experienta dе minimum 5 ani in vanzari produse sau servicii B2B;
  • Ai o retea de clienti in zona Bucuresti / Ilfov;
  • Ai experienta de munca de la distanța, fiind capabil sa iti gestionezi independent activitatea.

    Cum va arata o luna de munca

    Lunar activitatea ta va presupune dezvoltarea zonei alocate,cu 80% din timpul de munca alocat delegatiilor in zona alocata si 20% din timpul de munca alocat activitatilor de birou si back-office.

    Responsabilitati generale :

  • Vei gestiona intregul proces de vanzare, de la identificarea potentialilor parteneri la contactarea si vizitarea lor, urmarind lunar planul de crestere al zonei;
  • Iti vei organiza saptamana de munca in functie de vizitele programate, catre clientii existenti sau potentiali;
  • Vei colabora cu departamentul back-office pentru realizarea contractelor de colaborare si ofertelor personalizate pentru clienti;
  • Vei lucra in colaborare cu dep. Tehnic pentru a oferi clientilor cele mai bune solutii la nevoile lor, pe produsele comercializate;
  • Vei participa la vizite de furnizorii, pentru a cunoaste si intelege schimbarile in produsele oferite clientilor;
  • Vei participa lunar la sedintele de echipa, si iti vei urmari obiectivele de vanzare astfel incat sa poti oferi un feedback detaliat despre atingerea targetelor.

  • Vei participa anual la targuri internationale de profil pentru a te pune la curent noutatile din domeniu;
  • Vei interactiona cu toate departamentele atunci cand va fi nevoie, asigurand informarea eficienta, completa si corecta a tuturor aspectelor legate de vanzare sau montaj, asadar capacitatea de a obtine si de a oferi informatii, si atentia la detalii cantaresc foarte mult in activitate;
  • Iti vei organiza activitatea astfel incat la finalul fiecarei saptamani sa ai informatiile complete in CRM-ul utilizat, pentru a putea fi folosite pentru rapoartele de activitate.

    Vei intocmi actele necesare delegatiilor, conform cerintelor companiei.

    De ce sa aplici la acest job

  • Un model de companie pentru care calitatea reprezinta singura moneda de schimb, ceea ce iti ofera o reputatie excelenta in piata;
  • Ai toata logistica asigurata pentru a face performanta : stocuri suficiente, dep. Back-office si tehnic de suport, trainiguri internationale si la furnizori;
  • Ai sistemele necesare pentru a lucra eficient de la distanta;
  • Salarizare

  • Salariu competitiv nivelului tau de experienta profesionala;
  • Grila salariala bruta : 8.500 RON - 10.000 RON / lună

  • Bonus de vanzari trimestrial;
  • Bonus de insertie nou client;
  • Beneficii similare altor companii din piata de profil.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular