Receptionera / Office Assistant - perioada determinata 2 ani
AGER Business Tech
București, Romania
5 zile în urmă

Candidatul ideal

  • Studii medii sau superioare;
  • Cunostinte de limba engleza (de preferat nivel mediu);
  • Cunostinte operare PC;
  • Abilitati de comunicare;
  • Abilitati organizatorice;
  • Abilitati de lucru in echipa;
  • Dinamism si implicare;
  • Atentie la detalii;
  • Atentie distributiva;
  • Capacitatea de a desfasura mai multe sarcini / lucrari in acelasi timp;
  • Descrierea jobului

  • Preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora dupa caz;
  • Intampinarea vizitatorilor;
  • Inregistrarea zilnica a corespondentei care intra si iese din companie si distribuirea ei pe baza de semnatura;
  • Completarea AWB-urilor pentru coletele care se livreaza prin curier;
  • Predarea si preluarea coletelor catre si de la curier;
  • Gestionearea cheilor si taloanelor tuturor masinilor companiei;
  • Evidenta foilor de parcurs si acolo unde este cazul, completarea acestora;
  • Intocmirea lunara a situatiilor parc auto si trimiterea lor pe mail care Coordonator Administrativ;
  • Completarea fiselor SSM / PSI cu informatiile si tematicii primite de la furnizorul extern, precum si distribuirea acestora in vederea semnarii de catre fiecare anagajat;
  • Evidenta cardurilor de acces;
  • Programator C#

    Daca esti pasionat de programare si cunosti C# si SQL la nivel mediu, inveti repede si esti proactiv, ai o atitudine pozitiva si esti sociabil, iti doresti sa te dezvolti profesional, atunci te asteptam sa te alaturi echipei noastre.

    Cautam persoane care :

  • Au cunostinte medii de programare si pot sa faca functional un program sau un modul de program
  • Au dezvoltat sau au participat la dezvoltarea a minim 3 programe informatice in limbajul de programare C#
  • Au lucrat cu baze de date de tip SQL sau au facut cursuri aprofundate in domeniu
  • Au cunostinte despre aplicatii web (html + javascript)
  • Sunt absolventi sau studenti in an terminal la Cibernetica / Informatica

    Descrierea jobului

    Nou nostru coleg va in principiu urmatoarele activitati :

  • Dezvolta aplicatii sau module noi
  • Administreaza si implementeaza programele informatice dezvoltate intern
  • Instaleaza, administreaza drepturi si ofera suport tehnic pentru toate aplicatiile informatice comercializate de companie
  • Administreaza bazele de date de tip SQL si aplicatii web

    Postul vacant este pentru punctul nostru de lucru din Bucuresti, insa anuntul a fost postat si in alte orase pentru cei interesati de o relocare.

    Cei interesati pot trimite cv-ul pe adresa claudia.mocanu ager.ro

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular