Specialist Analiza de Business
Groupama
Bucuresti
5 zile în urmă

Misiune Pozitie

  • 1. Elaboreaza analize ale proceselor de business existente in scopul implementarii de noi aplicatii IT sau optimizarii celor existente;
  • 2. Asigura legatura cu furnizorii de solutii IT, monitorizand respectarea termenilor contractuali si a specificatiilor furnizate;
  • Sarcini si Responsabilitati

    Profesionale :

  • 1. Asigura interfata intre diviziile tehnice si dezvoltatorii / furnizorii de software;
  • 2. Evalueaza cerintele de business pentru o noua aplicatie / functionalitate, face propuneri de imbunatatire si pe baza acestora trimite specificatiile catre dezvoltatorii / furnizorii de software;
  • 3. Contribuie la proiectarea si dezvoltarea noilor produse si face propuneri in privinta aplicatiilor cu ajutorul carora aceste produse vor fi administrate;
  • 4. Asigura alinierea cererilor de dezvoltare de aplicatii transmise de catre diferite departamente pentru a asigura coerenta si lipsa dublarii eforturilor;
  • 5. Face propuneri privitoare la achizitionarea / dezvoltarea unor noi aplicatii software, in colaborare cu Departamentul Software;
  • 6. Contribuie la proiectarea proceselor de business la nivel macro pentru implementarea oricarei aplicatii noi si asigura continuitatea si coerenta proceselor intre diferite departamente;
  • 7. Efectueaza analize ale proceselor de business existente si face propuneri de optimizare a acestora;
  • 8. Coordoneaza dezvoltarea scenariilor de test si testele de acceptanta a utilizatorilor in cazul implementarii de noi aplicatii;
  • 9. Evalueaza si valideaza punerea in productie a noilor aplicatii, in baza feedbackului colectat de la testeri si a rezultatelor testelor, trimitand propunerile sale catre superiorul direct pentru aprobare finala;
  • 10. Contribuie la definirea, implementarea, derularea si monitorizarea Acordurilor privind Nivelul de Servicii (SLA) cu diferiti furnizori software (timpi de raspuns la probleme rutiniere / complexe, disponibilitate orara, etc).

  • 11. Asigura managementul versiunilor pentru aplicatiile utilizate de companie, in colaborare cu Departamentul Software;
  • 12. Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul postului;
  • Raportare :

    1. Elaboreaza si transmite situatii si raportari (periodice si ocazionale), conform solicitarilor si normelor / procedurilor / regulamentelor / deciziilor (si altor asemenea) interne / de lucru (raspunzand de corectitudinea informatiilor furnizate), inclusiv vizand activitatea derulata.

    Educatie - Nivel si Specializare

    Studii superioare - obligatoriu în Tehnice / Economice / Cibernetica / Informatica / Matematica - constituie avantaj

    Specializare / Certificari / Calificari

    Pregatirea post-universitara in domeniul economic-financiar, Constituie avantaj

    Experienta Relevanta

    Pe un post similar - min. 2 ani

    Experienta Relevanta in Industria / Domeniul

    Asigurari - constituie avantaj

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular