Analist Fluxuri Operaționale
Aegon Emeklilik ve Hayat A.Ş.
Cluj
4 zile în urmă

Descriere funcție

  • Identifică şi descrie fluxurile operationale desfăşurate în Societate, sistemele utilizate şi responsabilii de activităţi.
  • Adaugă noile fluxuri şi le actualizează continuu pe cele existente.
  • Analizează nevoile de îmbunătăţire a fluxurilor operaţionale şi a sistemelor, creând specificaţiile pentru dezvoltarea aplicaţiilor, conform nevoilor identificate.
  • Păstrează legatura cu furnizorii serviciilor de mentenanţă a aplicaţiilor.
  • Colaborează cu responsabilii fluxurilor operaţionale şi cu utilizatorii aplicaţiilor pentru ca cerinţele de îmbunătăţire a sistemelor / fluxurilor să fie adecvate.
  • Acordă suport în exploatarea aplicațiilor : răspunde la solicitări şi rezolvă problemele de funcţionare, în colaborare cu Departamentul IT sau cu furnizorul serviciilor de mentenanţa a aplicaţiilor.
  • Sesizează disfuncţionalităţi în cadrul fluxurilor operaţionale sau aplicaţiilor şi propune soluţii de remediere.
  • Se asigură de existenţa documentaţiei de utilizare a aplicaţiilor, propunând spre aprobare instrucţiuni de lucru, proceduri, sau alte metode de învăţare.
  • Coordonează testarea dezvoltărilor aduse aplicaţiilor.
  • Propune moduri noi de lucru, automatizări, digitalizări pentru fluxurile analizate.
  • Organizează sesiuni de training pentru utilizatorii aplicaţiilor.
  • Revizuieşte cel puţin anual fluxurile operaţionale legate de aplicaţiile importante şi propune, după caz, modificările necesare.
  • Monitorizează şi actionează astfel încât proiectele de modificare aplicaţii, fluxuri, procese să se desfăşoare la termenele stabilite.
  • Raportează superiorului direct situaţiile identificate şi supune aprobării acestuia documentele emise.
  • Poziția este pe o perioadă determinată de aproximativ 2 ani.

    Cerințe

  • Studii superioare : licențiat Informatică / Calculatoare, Studii Economice sau Business.
  • Training de metodologia proceselor sau în analiza de business constituie avantaj.
  • Apreciem experiența în managementul proceselor operaționale și în implementarea de aplicații pentru client.
  • Experiență de lucru cu oamenii în poziții de conducere.
  • Bune cunoștințe operare PC (pachetul MS Office).
  • Limba engleză la nivel mediu.
  • Analiză și sinteză.
  • Implementare și respectare termene.
  • Feedback.
  • Responsabilitate.
  • Lucru în echipă.
  • Ce oferim?

  • Investim în angajații noștri. Îi ajutăm să își asume responsabilitatea pentru dezvoltarea lor personală și profesională oferindu-le cursuri și training-uri.
  • Ne distrăm împreună în teambuilding-uri.
  • Recompensăm munca fiecăruia pe măsura rezultatelor.
  • Avem un mediu de lucru deschis și prietenos, în care contribuția fiecăruia este valorizată.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular