User Support Specialist-Service Desk Craiova
Pirelli
Craiova, RO
3 zile în urmă

Description :

User Support Specialist-Service Desk Craiova

Asigura suport IT utilizatorilor in folosirea aplicației de gestionat tickete.

Responsabilitati

  • ofera solutii la erorile survenite in aplicatia de gestionat tickete
  • ofera asistenta in folosirea aplicatiei de gestionat tickete
  • gestioneaza baze de date de tipul SQL
  • monitorizeaza serverele pe care este instalata aplicatia
  • Cerinte profil

    Educatie : Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica / Facultatea de Matematică şi Ştiinte ale Naturii

    Competente :

  • studii superioare in domeniul tehnic
  • cunoasterea limbii italiene nivel avansat
  • cunostinte bune de utilizare a PC-ului
  • Experiența : orice experienta profesionala anterioara constituie un avantaj.

    Altele : aptitudini bune de comunicare scrisa si orala, gândire analitica, spontaneitate, atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre client si lucru in echipa.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular