CS Chat Consultant
Orange
Bucharest , Romania
‎în urmă cu 16 ore
Responsabilitati :
  • ofera
  • ofera
  • asistenta clientilor via chat raspunzand la toate intrebarile referitoare

    la produsele si serviciile Orange Romania si vine în întâmpinarea acestora

  • cu solutii personalizate, respectand procedurile de lucru in vigoare;
  • trateaza
  • o solicitare venita via chat si prin apel, acolo unde procedura impune

  • ofera
  • asistenta clientilor pe procesul de vanzare online; identifica oportunitea

  • unei vanzari online si o capitalizeaza;
  • identifica
  • escaladeaza / urmareste / rezolva cerintele clientilor, în baza

    aplicatiilor specifice (CRM, aplicatie, Knowledge Base, etc.) si a

    canalelor de comunicare disponibile (email, apel, aplicatii specifice de

  • tip ticketing, etc.);
  • efectueaza
  • modificari în profilul CRM al clientilor;
  • promoveaza produsele si serviciile Orange;
  • se asigura ca este la curent cu cele mai noi informatii
  • legate de produse, servicii si proceduri aplicate;
  • contribuie la dezvoltarea cunostintelor digitale ale
  • clientului cu scopul final de a avea cat mai multi clienti autonomi in mediul

  • digital;
  • promoveaza utilizarea
  • canalelor digitale de self service (ex. MyAccount); creeaza sau asista

    utilizatorul in crearea unui cont digital de selfservice (ex. Cont de

  • MyAccount) conform procedurii de lucru in vigoare;
  • urmareste
  • si escaladeaza situatiile în care mai multi clienti ne reclama aceeasi

  • problema si nu este semnalata în platforma interna de informare;
  • ofera suport consultantilor NewEntry din Chat
  • Educatie si Experienta :

  • Studii liceale, cu diploma de bacalaureat
  • MS Office avansat
  • Competente Specifice :

  • Constinciozitate
  • Gandire analitica
  • Customer focus
  • Abilitati de comunicare verbala si scrisa
  • Capacitatea de diagnoza si propunere de solutii
  • Orientare spre rezultat
  • Alte informatii :

  • Recruiter : Claudia Pirvu
  • Hiring Manager : Adrian Chelmea
  • Departament : Customer Service - CS Digital &
  • Technical Support Unit

  • Program : 08 : 00 - 20 : 00 de luni pana duminica (in
  • ture).

  • Procesul de recrutare are 2 etape : testare si interviu
  • Regular

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular