Manager Service Auto
CASA AUTO IASI
Iasi
6 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Căutăm un manager talentat cu abilități tehnice, care să susțină afacerile noastre aflate în plină dezvoltare și evoluție.

Vei participa activ la dezvoltarea acestui business gestionând în mod corespunzător două arii importante : echipele de service auto și clienții noștrii interni și externi.

Cerințe :

  • Aptitudini și cunoștințe tehnice în domeniul întreținerii și managementului unui service auto;
  • Administrarea anterioară directă a unei echipe de cel puțin 10 persoane;
  • Grijă pentru asigurarea unei experiențe extraordinare clienților;
  • Abilități de comunicare și leadership;
  • Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită;
  • Atenție deosebită la detalii, abilități analitice și de rezolvare a problemelor;
  • Capacitate dovedită de a gestiona simultan mai multe priorități.
  • Specializări / Experiență :

  • Studii tehnice de specialitate
  • Minim 3 ani de experienta in management
  • Minim 4 ani experienta in servicii clienti
  • Pasionat de domeniul auto
  • Descrierea jobului

    Responsabilitatea principală presupune gestionarea echipelor de service ce deservesc brandurile companiei.

    Sarcinile includ planificarea, organizarea și managementul echipei de lucru cu șefii de atelier și colaborarea directă și eficientă cu echipa tehnică (front office și back office) și cu o varietate semnificativă de clienți.

    În calitate de Manager Service Auto vei colabora cu o echipă de service cu experiență pentru a furniza servicii de calitate clienților și pentru a răspunde nevoilor lor.

    Responsabilitatile principale includ :

  • Evaluarea continuă a nevoilor clienților prin respectarea informațiilor și cerințelor acestora;
  • Dezvoltarea principalelor proiecte și gestionarea clienților companiei;
  • Realizarea unor analize privind posibilele riscuri și elaborarea unor planuri preventive și corective;
  • Verificarea calității muncii echipei de service ținând cont de timpul stabilit și de bugetul vizat;
  • Identificarea posibilelor îmbunătățiri pentru a reduce costurile, termenele și pentru a spori gradul de satisfacție a clienților;
  • Creșterea angajamentului echipei în atingerea targetelor;
  • Actualizarea și dezvoltarea procedurilor;
  • Prioritizarea proiectelor și capacitatea de a gestiona un volum de muncă variat și sub presiune;
  • Dezvoltarea continuă a echipei și menținerea unui standard ridicat de calitate;
  • Realizarea indicatorilor de performanță ai ariei de business.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular