Suport Tehnic Relatii Clienti
Realmedia Network SA
Timisoara
2 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Bune cunostinte ale sistemelor de operare Microsoft
  • Cunostinte foarte bune in utilizarea internetului
  • Excelente abilitati de comunicare si relationare
  • Persoana organizata si perseverenta
  • Gandire analitica
  • Capacitate de adaptare rapida la concepte tehnice noi
  • Cunoasterea limbii engleze constituie avantaj
  • Descrierea jobului

  • Asigura clientilor companiei asistenta tehnica in utilizarea aplicatiilor achizitionate
  • Analizeaza problemele semnalate de catre clienti si le ofera solutii in timp real, utilizand telefonul si email-ul
  • Raporteaza catre departamentul de dezvoltare erorile descoperite in aplicatii
  • Realizeaza documentatii si proiecte de curs cu privire la utilizarea aplicatiilor oferite de companie
  • Respecta procedurile interne cu privire la furnizarea acestui tip de serviciu
  • Stabileste si mentine o buna relatie profesionala cu clientii
  • Oferta (bonusuri, beneficii)

  • mediu de lucru modern, destins, bazat pe colegialitate, colaborare si recunoasterea valorii
  • salariu motivant, negociabil in functie de experienta si de performante
  • bonuri de masa
  • asigurare privata de sanatate
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular